LucidLunacy Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 Lurer bare på noe; ser at det er en del online, men aktiviteten er forholdsvis laber. Dvs hyppigheten av innlegg er ikke helt på høyden. Sitter de fleste på gjerdet og observerer eller er det bare jeg som er innmari utålmodig? Er litt kjent for det siste så er åpen for den muligheten.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 *her* Jeg er inne på KG mens jeg gjør litt annet ved siden av, så jeg sitter ikke pal og leser innlegg. Dessuten så har jeg ikke noe fornuftig å si, og holder da heller kjeft. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 Vel... ikke at jeg alltid har noe fornuftig å si når jeg svarer her inne heller. Men. Point taken?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaytee Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 jeg er også her:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LucidLunacy Skrevet 26. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2002 hyggelig at dere er her. Begynte å føle meg litt ensom, men sikkert noe med at typen har guttekveld i stua og er sitter jeg ... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå