AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 En venninne av meg ønsker å kjøpe denne vesken: http://www.mulberryoutlet-uk.co.uk/mulberry-seth-crossbody-messenger-bags-chocolate-p-15.html Er dette en legitim side med ekte vesker? Jeg kan lite om akkurat dette, så i stedet for å Google meg i hjel tenkte jeg at jeg kunne høre her inne om noen har erfaring med merkevesker og netthandel
Sportiva Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Kontakt mulberry og hør om nettsiden er et godkjent utsalgssted. Sannsynligvis er det fake.
Sin Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Når du lurer på om noen selger ekte vare med 80 % rabatt på hele sortimentet, er svaret alltid nei.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Jeg skjønner ikke at det er mulig å lure en gang. Selvfølgelig er det fake. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Jeg skjønner ikke at det er mulig å lure en gang. Selvfølgelig er det fake. Jeg kan som sagt lite om merkevesker, aner ikke hva en Mulberry egentlig koster. Undersøker kun for en venninne. Hun var usikker ettersom hun ikke har noen som helst erfaring med internetthandling før. For en erfaren netthandler med kunnskap om merkevarer er det sikkert lett å gjennomskue, men det betyr ikke at man er dum om man ikke forstår at det er fake med en gang Har kontaktet Mulberry via e-post, så får vi se om de svrer. - TS
Sol79 Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Til den prisen? Utvilsomt fake. Jeg hadde kjøpt fra mulberry.com
sebra Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Jeg mener å ha lest at alt som heter f.eks mulberry outlet, dior outlet, chanel outlet osv osv... bare er fake. Ingen av de store motehusene opererer med sånne outlet butikker, ihvertfall ikke på nett. Synes jeg å huske jeg leste.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Takk for alle svar Da tror jeg ikke venninna mi kommer til å handle derifra gitt! - TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå