AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Kan du beskrive en dag på jobb? Hvilken egenskaper er det viktig å ha for å lykkes i dette yrket? Hva legger arbeidsgiver mest vekt på generelt? Må mann ha høyere utdanning eller ikke? event hva må man studere? takk for at du svarer
SNK Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Kan du beskrive en dag på jobb? Hvilken egenskaper er det viktig å ha for å lykkes i dette yrket? Hva legger arbeidsgiver mest vekt på generelt? Må mann ha høyere utdanning eller ikke? event hva må man studere? takk for at du svarer Jeg skal begynne som forsikringsrådgiver for if neste uke, så jeg kan vel ikke beskrive så mye. Men ut i fra det jeg har hørt fra dem som jeg skal jobbe med så er det trivelig, men du må virkelig prestere ditt beste. Skal man klare seg så må man gi alt også. Du må ha en selger ånde og være flink til å motivere deg selv, ikke minst at du takler å få flere nei fra kunder og ikke la deg knekke av da, rett og slett ha god selvbilde og ikke tro at du ikke er god nok. Jeg har absolutt ingen utdanning innenfor det, men jeg fikk jobben. Det er selvsagt et pluss å ha noe utdanning innen salg, finans etc. Jeg har jobbet litt innen salg, men ingenting som hjelpte meg der og dessuten er jeg alt for ung i forhold til dem andre som har jobbet der og jobber der,men jeg tok sjansen og søkte og det var heller personlige egenskaper, første inntrykk o.l v/ intervju og en dag hvor jeg var med å fikk se hvordan de jobbet og de fikk se mer hvem jeg var som hjalp meg. Tips: Vær positiv, nyskjerrig og PÅ! Håper dette hjelpte litt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå