Dixie Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Jeg har alltid hatt veldig "vanlig" hud, ikke tørr og ikke fet. Nå har jeg drimot fått veldig tørr hud, særlig i ansiktet. Egentlig overalt i ansiktet, men særlig på siden av nesen... Lurer på om det skyldes ventilasjonen/luften på jobben, har nemlig begynt å jobbe ett nytt sted. Til nå har jeg brukt ca 2 min på huden min. Renser den med en tonic fra YSL, og en "vanlig" fuktighetskrem fra Guerlain, dette har alltid holdt huden min myk og fin. Nå aner jeg egentlig ikke hva jeg bør gjøre eller kjøpe. Fint om noen har gode tips om kremer ol!!
Umi Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Jeg fikk også noen tørre partier i ansiktet denne vinteren. Kjøpte Rich hydrating cream for normal til tørr hud fra Avène.(selges på apotek). Den passer veldig bra til min hud. De to-tre første gangene jeg smurte meg med den, virket det som den ikke trakk ordentlig inn i huden, men det gjorde den etter det.(aner ikke hvorfor det var slik) Blitt silkemyk og de tørre partiene er vekk. Prisen var ca.190; hvis ikke jeg husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå