Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant ut at de kan sy cape til deg på somaras.no (var der jeg kjøpte brudesløret mitt :) ). Men prisen var på 3500kr :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut at de kan sy cape til deg på somaras.no (var der jeg kjøpte brudesløret mitt :) ). Men prisen var på 3500kr :hakeslepp:

Hmmm, det var i overkant mye synes jeg... Mulig jeg "må" gå for noe med pels da? Jeg er jo ikke i mot det, men på meg liker jeg det ikke så godt, men samtidig ønsker jeg noe som kan beskytte kjolen når jeg går inn og ut av biler etc. 1. desember i en storby - og jeg ser for meg at det kan være slaps...

Skrevet

Hmmm, det var i overkant mye synes jeg... Mulig jeg "må" gå for noe med pels da? Jeg er jo ikke i mot det, men på meg liker jeg det ikke så godt, men samtidig ønsker jeg noe som kan beskytte kjolen når jeg går inn og ut av biler etc. 1. desember i en storby - og jeg ser for meg at det kan være slaps...

Har du sjekket ebay? Mulig du kan finne noe der :)

Skrevet

Har du sjekket ebay? Mulig du kan finne noe der :)

Ja litt, men jeg har ikke funnet noe der heller. Men nå er jeg ingen "kløpper" på ebay da - så mulig jeg ikke har sett godt nok etter :)

Skrevet (endret)

Det er liksom denne typen jeg alltid finner (selvom dette bildet så litt skummelt ut da hehehe)

http://www.ebay.com/itm/Winter-Bridal-Cape-Wedding-Cloak-WHITE-Satin-Faux-Fur-Trim-LONG-/140747285929?pt=US_Bridal_Accessories&hash=item20c53125a9

Og denne:

http://img2.etsystatic.com/il_fullxfull.268041390.jpg

er jo samme type - og alle med pels. Men jeg for kanskje bare godta det ;-)

Endret av Portvinpiken
Gjest Tekola
Skrevet

Det er liksom denne typen jeg alltid finner (selvom dette bildet så litt skummelt ut da hehehe)

http://www.ebay.com/itm/Winter-Bridal-Cape-Wedding-Cloak-WHITE-Satin-Faux-Fur-Trim-LONG-/140747285929?pt=US_Bridal_Accessories&hash=item20c53125a9

Og denne:

http://img2.etsystatic.com/il_fullxfull.268041390.jpg

er jo samme type - og alle med pels. Men jeg for kanskje bare godta det ;-)

=tags&ga_search_query=white+cape&ga_page=1&ga_ref=related&ga_search_type=all&ga_facet=white+cape&ga_view_type=gallery]Min lenke

Noe sånt, da?

Bare søk på white cape, eller opera cape? :)

Skrevet

Se der ja :)

Søkte litt jeg også :fnise: Fant denne ! Ser ikke ut som det er noe pels på den i alle fall :)

Tusen takk! Den så jo helt grei og enkel ut og veldig billig! Jeg ønsker som sagt kun noe å beskytte kjolen med når jeg går inn og ut av bilene så da holder det lenge med noe langt og hvitt som dekker :-)

Skrevet

Den var også veldig fin, men for meg ser det ut som den ikke er vid nok til å dekke en brudekjole med litt underskjørt... jeg får høre med de. Har ikke tenkt på det før nå, og har god tid enda :-)

Skrevet

Denne var også fin :)

PS: bildet forsvinner når du krysser det ut...

Skrevet

Ja den var nydelig faktisk!

Gjest Tekola
Skrevet

Åh, den var jo helt nydelig! Noe sånt må da være det du tenkte på, Portvinspiken?

Skrevet

Åh, den var jo helt nydelig! Noe sånt må da være det du tenkte på, Portvinspiken?

Ja det var det :-)

Skrevet

Jeg hadde vinterbryllup i år, og det kan virkelig anbefales. Hadde masse snø og mange kuldegrader. Hadde cape og muffe, og følte meg skikkelig som Askepott :) har også kjøpt på eBay siden det koster minst like mye å leie i Norge. Bare å si fra om noen skulle trenge :)

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Hva med rødvinsgløgg? Det er jo varmt og godt! Heller det en et kaldt glass musserende i vinterbryllup! :)

Oi, det var ikke dumt=) Syns det hadde vært koselig om de kunne fått noe å varme seg på uten å droppe alkoholen=) Det skrives ned i bryllupsboka hvertfall=)

Skrevet

Jeg hadde drømmevinterbryllupet i mars i år! Vintercape, kanefart etter kirken, gløgg som velkomstdrikke og bildene er helt fantastiske! :rodmer:

Jeg har lagt ut litt bilder på bloggen min, så du får si ifra om du vil ha adressen for litt inspirasjon.

Hei, jeg/vi planlegger bryllup 23 Februar 2013 :yvonne:

Hvis du har noen inspirasjons bilder, så er det topp :foto:

Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Linker til bildene fjernet. :)

Endret av Tekola
Skrevet (endret)

Linker til bildene fjernet. :)

Har dessverre ikke fått alle bildene fra fotografen enda, men det er i hvert fall litt :)

Tusen takk for titten, du så så lykkelig og pen ut på den store dagen.
Inngangsmusikken var nydelig, mulig jeg/vi kopierer den :jepp: Endret av Tekola
Skrevet

Jeg skal. Dog om en stund. Blir februar 2014 om alt går etter planen. Og om det ikke gjør det blir det februar 2015:P

Vi har egentlig det meste planlagt, gjesteliste, klær, mat, pynt, osv osv.

Fargene blir mørk blå (cobalt) lys blå, sølv og hvit. Invitasjonsarkene skal kjøpes fra cardsandpockets, resten skal lages selv. Vi skal ha papirkuttere i forskjellige str snøkrystaller, monogram, og kaken skal være nestel lik den lyseblå kaken fra martha stewart med kongler på. Kongler med sølvtipper skal gå igjen på kake, i brudebukett, i pynt og diverse.

Også leker vi litt med å ha kakao med krem til velkomstdrink, men det blir nok kun med tanken=)

så koselig, og så flinke dere er som har alt planlagt selv om det er en stund til ! Kongler høres kjempe fint ut, skal foreslå det til min kjære :D

vurderte kakao selv, mange av mine gjester liker ikke gløgg - men tenker det blir veldig stressende :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...