AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 For å unngå å kuppe en annen tråd oppretter jeg min egen her. I en annen tråd ble det opplyst om at sekretærstillinger er på vei ut, og flere nevnte andre stillingstitler å kikke etter. Jeg er på let etter kontorstillinger som da ville innebære sekretærstillinger ol. Har utd, innen samfunn- og humanistiske fag, med BA som høyeste opnådd grad. Noen som har innsikt i hvilke stillinger jeg skal se etter? Ser noen nevnte blant annet assistent. Er allerede påmedt i vikarbyråer og jobber med og komme inn der. Nettverket mitt er desverre ikke noe særlig brukbart i så henseende. Så det er altså mye å lete etter stillinger på nettet, noe som kan være litt forvirrende med tanke på alle slags stillngstitler som finnes. Olje- og teknologisektoren er forresten en av aktørene som er aktuelle for meg. På forhånd takk.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Hva med en stilling innen HR? Dette er et området som begynner å fylles med samfunnsvitere Eventuelt kan du bygge på med en master, vanskelig å få jobb med bare en BA innenfor samfunnsvitenskap og humaniora.
Cordelia Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Hva med en stilling innen HR? Dette er et området som begynner å fylles med samfunnsvitere Eventuelt kan du bygge på med en master, vanskelig å få jobb med bare en BA innenfor samfunnsvitenskap og humaniora. Takk for forslag skal sjekke det ut. Jeg har desverre ikke studiestøtte til å ta en master, ikke før jeg får en jobb og tjent litt penger iallefall. Det er derfor jeg leter litt utenfor fagene. Edit, Ooopps busta... Well, Shit happens Endret 6. mai 2012 av Cordelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå