Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å unngå å kuppe en annen tråd oppretter jeg min egen her.

I en annen tråd ble det opplyst om at sekretærstillinger er på vei ut, og flere nevnte andre stillingstitler å kikke etter.

Jeg er på let etter kontorstillinger som da ville innebære sekretærstillinger ol. Har utd, innen samfunn- og humanistiske fag, med BA som høyeste opnådd grad.

Noen som har innsikt i hvilke stillinger jeg skal se etter? Ser noen nevnte blant annet assistent.

Er allerede påmedt i vikarbyråer og jobber med og komme inn der. Nettverket mitt er desverre ikke noe særlig brukbart i så henseende. Så det er altså mye å lete etter stillinger på nettet, noe som kan være litt forvirrende med tanke på alle slags stillngstitler som finnes. Olje- og teknologisektoren er forresten en av aktørene som er aktuelle for meg.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en stilling innen HR?

Dette er et området som begynner å fylles med samfunnsvitere :)

Eventuelt kan du bygge på med en master, vanskelig å få jobb med bare en BA innenfor samfunnsvitenskap og humaniora.

Skrevet (endret)

Hva med en stilling innen HR?

Dette er et området som begynner å fylles med samfunnsvitere :)

Eventuelt kan du bygge på med en master, vanskelig å få jobb med bare en BA innenfor samfunnsvitenskap og humaniora.

Takk for forslag skal sjekke det ut.

Jeg har desverre ikke studiestøtte til å ta en master, ikke før jeg får en jobb og tjent litt penger iallefall. Det er derfor jeg leter litt utenfor fagene.

Edit, Ooopps busta...

Well, Shit happens :fnise:

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...