Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexglad
Skrevet

Jeg er kvinne,31 år.Jeg har hatt noen få kortvarige forhold,men ellers har jeg vært singel hele tiden.Jeg har hatt mange one night stands,men også mange pulevenner.Men jeg er ikke løs.Jeg er ganske attraktiv og sjarmerende,så å finne menn å ha sex med har alltid vært ganske lett for meg.Og jeg velger fra øverste hylle.Jeg ligger ikke med hvem som helst.Og jeg har avvist ganske mange til nå.Jeg har bodd på forskjellige steder gjennom årene,og bare i storbyene,så har jeg ikke blitt stemplet av personer som synes at det å ligge med mange er moralsk forkastelig.Jeg mener at det må bli akseptabelt i dagens sammfunn å kunne ha mange sexpartnere som kvinne uten å bli stemplet.Jeg får sikkert mye hets nå her, men samme kan det være.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En ny mann annenhver måned fra seksuell lavalder. Neida, høres helt normalt ut det du.

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe galt i det. Synes det er synd at det er tabu å ha sex med mange personer. Hva er galt med å dele våre medfødte instinker og lyster? Hvorfor har vi et meningspoliti angående dette?

Synes det er flott at noen våger slikt. :) Hilsen jente17.

• Liker 12
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ganske attraktiv og sjarmerende,så å finne menn å ha sex med har alltid vært ganske lett for meg.Og jeg velger fra øverste hylle.Jeg ligger ikke med hvem som helst.Og jeg har avvist ganske mange til nå.

Det er dette folk reagerer på, uten at jeg egentlig vet noe om deg så er det noe som skurrer, men toget har da ikke gått sier du.. U C? :goodbye:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er Løs med stor L. Punktum.

• Liker 36
Skrevet

Det er dette folk reagerer på, uten at jeg egentlig vet noe om deg så er det noe som skurrer, men toget har da ikke gått sier du.. U C? :goodbye:

Så enig så enig!

Selv om jeg personlig må legge til at jeg synes 100 er altfor mye..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være løs handler ikke om å ligge med hvem som helst, men om å spre beina uten å stille andre krav til partneren enn at han er fysisk attraktiv.

• Liker 8
Skrevet

Du har hatt over 100 sexpartnere mens du har avvist "ganske mange", men du er ikke løs?

Jaja. :popcorn:

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

ONS er ONS. Enten er ONS umoralsk eller så er det det ikke. Hvis 5 ONS ikke er umoralsk, hvorfor er 50 det? Eller 100?

• Liker 16
Skrevet

Hvorfor er man løs om man tar et valg om flere sexpartnere?

• Liker 4
Gjest sexglad
Skrevet

Ser ikke noe galt i det. Synes det er synd at det er tabu å ha sex med mange personer. Hva er galt med å dele våre medfødte instinker og lyster? Hvorfor har vi et meningspoliti angående dette?

Synes det er flott at noen våger slikt. :) Hilsen jente17.

Tusen takk for støtten.

Sorry for å skuffe deg, men toget har ikke gått.Jeg er bare 31 og holder meg godt for alderen.Blit fortsatt spurt om legitimasjon når jeg er ute på byen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er man løs om man tar et valg om flere sexpartnere?

Det kommer an på din definisjon av løs. Hvis definisjonen er å ikke ha flere sexpartnere, så er du ikke løs om du ligger med 100.

Skrevet

Altså, man får pult masse som stygg også. Med lekre menn. Tror du faktisk skal jekke deg en smule ned, det er easy å få sex, veldig veldig easy, det sier ikke en dritt om hvem du er.

Men at du skal få pule så mange du vil, det ser jeg ikke noe galt i.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så overbevist om at du ikke er løs, hvorfor må du lage en tråd om det på KG?

• Liker 13
Gjest Fukker
Skrevet

Når jeg var 31 hadde jeg hatt over 20.000 utløsninger (3-5 om dagen). 100 sexpartnere er jo ikke en i måneden en gang. Hvorfor har du ikke klart 1 i uken? Da hadde du hatt 750 fra du var 16. Du høres litt frigid og kald ut.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var 31 hadde jeg hatt over 20.000 utløsninger (3-5 om dagen). 100 sexpartnere er jo ikke en i måneden en gang. Hvorfor har du ikke klart 1 i uken? Da hadde du hatt 750 fra du var 16. Du høres litt frigid og kald ut.

:skratte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo stille seg selv spørsmålet om hva som føles best å sitte i, en buss eller sin egen bil?

• Liker 2
Skrevet

Man kan jo stille seg selv spørsmålet om hva som føles best å sitte i, en buss eller sin egen bil?

Ja, det er helt klart best å sitte i et vrak av en golf fra attenhundreogti enn en luksusbuss med bad, soverom og diverse. Eller ...

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet
Sorry for å skuffe deg, men toget har ikke gått.Jeg er bare 31 og holder meg godt for alderen.Blit fortsatt spurt om legitimasjon når jeg er ute på byen.

Det er det jeg sier, men det står på stasjonen.. nok om det. At folk spør etter legitimasjon er aldeles ikke noe stort pluss i min bok, de som stolt trekker frem det i tillegg fremstår som noe.. tja.. ikke selvopptatt, men mer i rettningen usikker og litt sart, eller nei.. mer sånn lett, hvis du skjønner? :sjenert:

Noen kan faktisk bli tatt for å være eldre enn de er uten at en fortrenger det eller husker spesiellt det og med det nører oppunder det du vet, men alle har vi en avmålt tid her på denne klode, det har du vel tenkt over... og nå etter å ha kyssset over hundre frosker så har du enda ikke funnet din prins?

Du har fortalt deg selv at du er tretti en år to ganger nå.. U C? ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...