Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden om hårfjerning på lår. Jeg har aldri fjerna hår på lårene og lurer på om jeg er veldig low maintenance :fnise:

Jeg har mørkt hår og barberer leggene og armhulene annenhver dag og tar brasiliansk voks hver femte uke. Jeg har ikke synlige hår på overleppa og armene gidder jeg ikke gjøre noe med for det er bare små dunhår der. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokser armer og hender og shaver armhuler, legger, lår og alt nedentil.

Gjest Quake
Skrevet

Under armene og leggene og mellom beina =p

Tar lårene samtidig som jeg holder på selv om det ikke er veldig nødevendig.

Bruker epilator på alt, så trenger heldigvis ikke gjøre det så ofte..

Gjest Purelove
Skrevet

Jeg har også mørkt hår, men har ikke noe synlige hår på lårene, så derfor fjerner jeg ikke. De synes bittelitte granne.

Jeg barberer armhulene og nedentil, samt leggene.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg startet den tråden. Har hår over leppa som jeg bleker (tør ikke vokse, redd for at huden skal bli veldig sensitiv + at jeg har sett folk som har stubber etter voksing, ikke noe pent). Shaver armhulene og leggene og vurderer å shave lårene.

Har en litt plagsom mengde hår på armene og rundt navlen faktisk. Men jeg synes det er grenser. Sikker på at det er innenfor det normale. Om sommeren gjennomgår hårene en naturlig blekerunde fra sola og det liker jeg. :foto:

Gjest Bobler
Skrevet

Barberer underliv, legger og under armene. Alt annet er så lyst eller lite at det ikke syntes ;) Joda, studerer du armen min så har jeg da hår der. Men jeg har ingen manne-arm.

Har ei venninne som barberer ALT. Lår, legger, hele armene osv. Sabla styr, da hun må ta det ofte. Skjønner ikke at folk orker, når det ikke syntes i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg startet den tråden. Har hår over leppa som jeg bleker (tør ikke vokse, redd for at huden skal bli veldig sensitiv + at jeg har sett folk som har stubber etter voksing, ikke noe pent). Shaver armhulene og leggene og vurderer å shave lårene.

Har en litt plagsom mengde hår på armene og rundt navlen faktisk. Men jeg synes det er grenser. Sikker på at det er innenfor det normale. Om sommeren gjennomgår hårene en naturlig blekerunde fra sola og det liker jeg. :foto:

Og selvfølgelig shaver jeg også nedentil :P

Gjest badeand1
Skrevet

Har ganske mørke hår, så jeg barberer det meste. Heller små stubber enn lange mørke hår. Tar meg uansett et par minutter bare, så. :P

AnonymBruker
Skrevet

Barberer armhuler, legger og bikinilinje – aldri noe mer enn dette. Dette gjør jeg som regel kun på sommerstid, 1-2 ganger i uka (av og til sjeldnere).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enveldig feminin jente med mørkt hår. Dessverre medfølger mørke hår på armene (veldig tynne), hår på beina (de på lårene er veldig tynne og syns mest i "riktig" lys), har litt bart, ett enslig hår som dukker opp på haka iblant, bittesmå, mørke hår på 1 mm på nesetuppen, samt hår på tærne og enkeltvis rundt brystvortene. Har hatt laserbehandling på barten, den er helt ok nå. Napper den når jeg ser det trengs. Barberer armhuler og underliv (ikke relatert) annenhver dag, og når jeg ser at det trengs tar jeg stortåa. Leggene tar jeg sjelden om vinteren, men når sommeren nå nærmer seg blir det vel å barbere leggene (tar mao ikke lårene).

Når det gjelder hva folk tenker over når de ser meg regner jeg med det kun er leggene og, hvis jeg står i "rett lys", barten som kan synes. Det kan også være de ser armene mine, men jeg tror det er såpass mange andre med hår her og der at de ikke bryr seg.

Hvis det har noe å si, jeg er ganske pen (fått kommentarer fra jenter om at jeg burde ha vært modell etc), og jeg har kjæreste. Så man kan leve med håret og "klare seg bra", hehe.

Skrevet

Beina, mellom beina, og under armene. Så napper jeg det ene heksehåret jeg har over leppen og bryn selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...