AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Har du noen gang gått på date med lave forventninger? Hvordan har det gått?
Gjest Anna.S Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Den siste tiden jeg datet hadde jeg ALLTID lave forventninger. Det gjorde at jeg ble positivt overrasket. Min siste date fikk jeg ekstremt god kjemi via telefon men presset meg selv til å ha null forventninger og tenkte at han helt sikkert var styggere enn på bilde. For å si det sånn, jeg hold på å snu når jeg så han for han var så kjekk at jeg ble nervevrak. Og heldigvis følte han det samme om meg, og vi har vært sammen siden. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har ikke vært på mange dater, men har møtt opp uten spesielle forventninger. Foreløpig har det bare vært hyggelig, selv om en ikke nødvendigvis opplever full klaff. Kanskje fordelen med å ikke ha snakket lenge sammen på nett på forhånd - skriftlig og muntlig kommunikasjon kan være to vidt forskjellige ting...
Papirbit Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Den siste tiden jeg datet hadde jeg ALLTID lave forventninger. Det gjorde at jeg ble positivt overrasket. Min siste date fikk jeg ekstremt god kjemi via telefon men presset meg selv til å ha null forventninger og tenkte at han helt sikkert var styggere enn på bilde. For å si det sånn, jeg hold på å snu når jeg så han for han var så kjekk at jeg ble nervevrak. Og heldigvis følte han det samme om meg, og vi har vært sammen siden. Da har vi vert i samme båt! Mine tanker: 1. shitshitshitshitshitshitshit 2. hva feiler det denne mannen som tror han er stygg?? 3.shitshitshitshitshit Alt i alt,var det supert! Å være negativ lønner seg alltid, når du ikke har en "closed mind" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå