kvinne1992 Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Noen som vet hvor jeg kan se dette? Har tv2 sumo men er jo bare komt 4 episoden til nå og jeg vet det har komt i allefall en sesong til om ikke to Anbefaler alle å se det, jeg ler meg i hel
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Vet ikke hvor du kan se det lovlig, dessverre. Men det er en supermorsom serie! Gleder meg til ny sesong.
Ryvre Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Mulig man kan se det på TV4 play, men er litt usikker på om det går an når man er utenfor Sveriges grenser. Eller evnt kjøpe DVDene Så langt er det vel 2 sesonger.
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Ååå, kommer det en sesong 3?? Den er veldig bra. Og jeg blir så hissig av han derre naboen. Husker ikke hva han heter - lenge siden jeg så sesong 2. Men vet heller ikke hvor du kan se den lovlig... Kjøpe DVD fra sverige kanskje?
kvinne1992 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg var innpå tv4.se tror jeg det var å der sto det at det kom sesong 3 :D Ja naboen irreterer meg også :O Dumt at tv2sumo har fjerna sesong 2 når det begynner med sesong 1 igjen på tv Kan kanjse kjøpe DVD ja, får se hva jeg gjør
La Papesse Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Sesong 3 kommer til høsten:) De driver med inspilling nå:D 1
LexSuperior Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Sesong 3 kommer til høsten:) De driver med inspilling nå:D Seriøst?! Fantastisk!! Jeg så det på tv4play. Koster 89 per måned tror jeg. Både sesong 1 og 2 lå der når de gikk i Sverige. Nå tror jeg desverre at det bare er noen få episoder som ligger der. Hvis du vil så kan jeg sjekke..? Eller så går det jo an å laste ned, men det er vel ikke helt lovlig..
La Papesse Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Det finnes en egen "Solsidan sesong 3" gruppe på Facebook (selvfølgelig :gjeiper: ) Der kommer de med masse informasjon
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Gleder meg så innmarri til sesong 3. Tror de har bestilt i alt 6 sesonger. Jippi! Jeg så de på nettet, men tror man kan kjøpe de på DVD her i norge1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå