Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nettopp komt sammen med verdens herligste mann for 2,5 uker siden. Har vært VELDIG intenst i denne tiden, vi har vært med hverandre HVER dag! Alltid han som har tatt iniativet! Har også vært på hyttetur fra torsdag-søndag sammen med endel venner.

Nå de siste 2 dagene har det liksom ikke vært like intenst...... vi har vært med hverandre, men han har liksom ikke overøst meg med komplimenter og ikke tatt iniativ til sex...... Ikke spurt om jeg vil overnatte heller, (sånn som han har gjort nesten hver dag tidligere....) Overreagerer jeg? Er det vanlig at det roer seg ned så fort? Jeg har virkelig falt for denne mannen........ Kjente ham fra før av da, er delvis i samme omgangskrets..... men har ikke snakket noe særlig sammen med ham på tomannshånd før siste mnd....

Vi er begge rundt 30.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at det er så enkelt som at han er redd han er for pågående og vil se om du tar iniativ dersom han ikke gjør det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen!

Fant ut jeg skulle ta det opp med ham i går, for han var enda mer "stille" og lite tilstede i går. Men fant ut at jeg ikke ville spørre om det var noe gale, om han var lei meg..... så i steden sa jeg at han hadde vært så stille de siste dagene, og at jeg lurte på om det var noe han tenkte på.....

Og ja, visst hadde jeg rett! Han hadde mye å tenke på, var sliten osv. Var så mye opptatt, og alt gikk i ett hele dagen! Jeg sa at jeg så han var sliten, og at jeg følte meg litt medskyldig siden vi var med hverandre hver dag og til sent på natten. Så jeg sa at vi ikke trengte treffe hverandre like ofte slik at han fikk tid å slappe av litt og. Men han bare svarte at han ville jo være med meg hele tiden!

Så for en gang skyld klarte jeg å diskutere noe uten å tro at det var meg som var problemet! :)

Gjest Timian (ikke innlogget)
Skrevet

Er det ikke utrolig deilig å få en sånn bekreftelse?

Glad på dine vegne! :D

Men bare et lite tips: Kanskje dere allikevel burde være LITT mindre sammen? For hvis han får for lite søvn, er sliten etter jobb osv. kan det igjen gå ut over forholdet! Og da blir det ikke så gøy! Hold på den gode følelsen lenger ved å gjøre det LITT mindre intenst i starten!

Som du kanskje skjønner gjorde jeg en liten feil der i starten av mitt forhold! Men det er bra nå, da :hjerter:

Lykke til!

Klem fra Timian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...