Gå til innhold

Barberer du lårene?  

22 stemmer

1. 1. Fjerner du hår på lårene?

• Ja
      6
    • Nei
      7
    • Delvis
      3
    • Av og til
      6

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barberer dere lårene? Jeg føler jeg trenger det, men de jeg har snakket med sier de kun fjerner hår på leggene. Hva er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er ansett som "normalt", men hår på lår er lite lekkert i mine øyne. Så ja, jeg gjør det.

Skrevet

Ja, barberer beina. Lårene er en del av beina og jeg barberer de samtidig som jeg tar leggene

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn med mindre jeg hadde pcos eller et eller annet som gjorde at jeg hadde unormalt mye hårvekst.

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke dere som barberer lårene harde svarte hårstubber etter en dag eller to?

Skrevet

Får ikke dere som barberer lårene harde svarte hårstubber etter en dag eller to?

Jepp, det gjør jeg.

:legrine:

Neida, men jeg gjør utrolig nok ikke det. Jeg kan fint la være å ta lårene, men det er jo ikke noe stress å bare ta hele beinet når man først er i gang. Det ser mye bedre ut med helt glatte bein, mener nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, nå ble jeg overraska! Over halvparten fjerner hår på lårene..... Det har jeg aldri gjort, har ikke hår på lårene og trodde ikke det var "normalt" for damer å ha hår på lårene!

Leggene, JA, men lårene, nei.... Hvordan er hårene på låra da? Er de mørke som de ofte er på leggene??? Kjenner jeg ble litt nyskjerrig nå.....

Skrevet

Jeg gjør det kanskje 1-2 ganger om sommeren. Har lyse hår, men de kommer godt fram når jeg blir brun, så da velger jeg å ta de.

Gjest badeand1
Skrevet

:legrine:

Neida, men jeg gjør utrolig nok ikke det. Jeg kan fint la være å ta lårene, men det er jo ikke noe stress å bare ta hele beinet når man først er i gang. Det ser mye bedre ut med helt glatte bein, mener nå jeg.

Litt uheldig med rekkefølgen der, ja. :ler:

Skrevet

Det blir det samme som å barbere leggene, det er jo ikke slik at hårene oppfører seg annerledes under og over kneet. Hårene vokser ut igjen, men harde svarte stubber? ikke merket det nei

Skrevet

Jøss, nå ble jeg overraska! Over halvparten fjerner hår på lårene..... Det har jeg aldri gjort, har ikke hår på lårene og trodde ikke det var "normalt" for damer å ha hår på lårene!

Leggene, JA, men lårene, nei.... Hvordan er hårene på låra da? Er de mørke som de ofte er på leggene??? Kjenner jeg ble litt nyskjerrig nå.....

Mine er ikke spesielt mørke, men jeg liker følelsen av nybarberte bein etter en dusj. Og folk har jo hår på kroppen, jeg synes det ser så rart ut med folk som har tydelig skille over og under knær kanskje det bare er meg men jeg ser det i alle fall

Gjest Guilty
Skrevet

Jeg barberer lårene. Har kun veldig lyse og relativt korte hår der uansett, men synes det ser best ut å fjerne det :).

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gjerner dem, selv om de ikke er så veldig synlige. Det har bare blitt en vane når jeg tar leggene, og jeg synes det ser bedre ut i shorts.

Får ikke stubber på lårene, men jeg får ikke så mye til stubber på leggene heller. Tror jeg har litt treig hårvekst på bena eller noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar! Jeg har ikke mørke hår på lårene selv om jeg er mørk, men synes de synes alt for godt. Kommer nok til å fjerne dem fremover. Det eneste jeg synes er vanskelig er skillet mellom hvor man barberer og hvor man ikke gjør det. Barberer dere bak og, og hvor høyt opp?

Helt glatte legger er jo superpent :)

-TS

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Tjah. Av og til.

De er jo syltynne og veldig lyse, så jeg bryr meg ikke på vinteren. Men i sommersola så blir de med ett mer synlige.

Blir litt sånn at jeg raker nå og da imens jeg står der med høvelen, men er ikke så nøye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...