AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Det er datteren min som har forlatt den der ute, og ja i know jeg burde vært flinkere til å passe på den. Men gjort er gjort, men det jeg lurer på er om dette vil dekkes av forsikringen, og telefonen etterhvert vil begynne å streike, ?forsikringen min dekker dessverre ikke fuktskader, så blir nødt til å lyve og si at jeg har mistet den da...?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 de sjekker på verksted om telefonen har fuktskader så du vil ikke komme unna med noen ting selv om du lyver. Vi får inn så mange som prøver å dra den for å få igjen på forsikringen.
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 er ikke vits i å ha forsikring på mobilen 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 de sjekker på verksted om telefonen har fuktskader så du vil ikke komme unna med noen ting selv om du lyver. Vi får inn så mange som prøver å dra den for å få igjen på forsikringen. En mobil som er borte er det jo litt vanskelig å sende på verksted....
Ibanez Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Oh my, jeg trodde det stod "Moren min" istedet for mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå