Chloe- Skrevet 7. mai 2012 #21 Skrevet 7. mai 2012 Sjekk bloggeren frumaela.com, hun sang egenkomponert sang til mannen sin og la ut klippet på bloggen!
sullå Skrevet 8. mai 2012 #22 Skrevet 8. mai 2012 Ja det er nøyaktig det jeg frykter, at folk tenker at "å herregud skal hun synge...? Så show off." eller noe i den duren. Så jeg er litt usikker, kan jo vær jeg safer, og lar være og heller lager en PowerPoint prsesentasjon isteden, med bilder av oss sammen. Det kan jo bli fint det og...? Men så lenge du synger èn sang er det jo ingen problem! Hvis du klarer å skrive en sang, hvis du synger greit, og har lyst til å gjøre det for forloveden din, hvorfor ikke gjøre det? 1
fridr Skrevet 8. mai 2012 #23 Skrevet 8. mai 2012 Ja det er nøyaktig det jeg frykter, at folk tenker at "å herregud skal hun synge...? Så show off." eller noe i den duren. Så jeg er litt usikker, kan jo vær jeg safer, og lar være og heller lager en PowerPoint prsesentasjon isteden, med bilder av oss sammen. Det kan jo bli fint det og...? Tror INGEN synes det er show off om du ikke har for vane å kuppe alle festene med å synge høyt hele natta! Jeg har tenkt å synge en sang til mannen min (om jeg TØR) pluss at jeg i tillegg skal lage en fin powerpresentasjon. Tror det blir kjempefint! Jeg har vært i flere bryllup der bruden eller brudgom har sunget en sang for sin kjære, og det eneste som har skjedd er at hele samlinga blir rørt. Så dumt at du tenkter sånn! 1
AuroraB Skrevet 9. mai 2012 #24 Skrevet 9. mai 2012 Hvis du skal gjøre det, så sørg for at du har noen til å akkompagnere deg. Da er det lettere å fokusere på jobben "å synge" enn på innholdet og stemningen slik at det blir "sang, snufs, sang, kremt, sang...". Den eneste måten du kan få formidlet innholdet på er om du greier å synge like godt som om du sang "Ja, vi elsker" på 17.mai, sammen med alle andre. Om du tror du kommer til å gråte underveis, så hadde det vært bedre om du får toastmasteren til å si noe om at bruden har skrevet en sang osv, og fått noen andre til å komme inn og synge den. Om du skal synge i ditt eget bryllup, så bør du også være rimelig sikker på at det låter bra. Jeg var i en vielse der bruden skulle synge til brudgommen. Hun sang skjærende falskt og det hele ble så pinlig at folk visste ikke hvor de skulle gjøre av seg. I tillegg begynte hun å gråte mot slutten. Sånn "snørr og hulk" gråte. DET var kleint! Selv synger jeg bra, og mye, og har hatt en del solistoppgaver, men jeg vet med meg selv at jeg ville hatt store problemer med å synge i en sånn følelsesmessig ladet situasjon. Så du er tøff som gjør det! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #26 Skrevet 6. juni 2012 Jeg skal synge i mitt bryllup og tror det kommer til å bli en koselig ting å gjøre for min kjære. Jeg synger en del i kor og også noen solist-oppdrag, men sangen jeg skal synge er en super enkel, søt sang, ikke pompøs eller spesielt følelsesladet. Men med en fin tekst som er litt romantisk og morsom, og som passer til oss. Gråtesangene lar jeg noen andre ta seg av i kjerka Jeg tror nok mannen din blir kjempeglad, og kan ikke se for meg at det blir sett på som så veldig show-off. Kjør på!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå