Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på Rhodos har jeg lyst til å dra?

Har sett meg ut Rhodos by og Faliraki. Faliraki på grunn av bedre standard på hoteller og sandstrand ved vårt utvalgte hotell.

Men så slo det meg.... Er ikke Faliraki Hellas svar på Ibiza?? Er det dit jeg vil dra med min familie?

Noen som har tips til meg? Fine steder dere har vært på? Ixia? Lindos? Afandou? Osv.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og familien min var i Faliraki i 2009, og vi hadde det helt supert! Sjekk ut Louis Colossos Beach Hotel! Nydelig, passe avstand til gamlebyen og til selve Faliraki!

• Liker 1
Skrevet

Jeg og familien min var i Faliraki i 2009, og vi hadde det helt supert! Sjekk ut Louis Colossos Beach Hotel! Nydelig, passe avstand til gamlebyen og til selve Faliraki!

Okei :) Har sett oss ut Faliraki Beach Mitsis Hotels.. Men, var det mye festing der? å Magaluf/Agia Napa nivå?? Vil helst ikke ha det. Hotellet ser supert ut og stranden pen så blir nok dit.

Skrevet

Jeg ville holdt meg unna Rhodos generelt dersom du er ute etter en koselig og rolig familieferie. Stedet er jo kjent for å være et feriested for partyglade drammensere og Charterfeber-typen uansett hvor du befinner deg.

• Liker 1
Skrevet

Hva med Kalithea, som er mellom Farilaki + Rohodos by? Har bare vært på rhodos en gang og bodde på Kallithea, det er litt begrenset med mat/strand/underholdning men godt nok for et par! Vi bodde på Virginia hotell som var middelsbra... Det er restauranter i nærheten og tror at bussen som går til byen er ikke langt ifra...

Hvis jeg husker fra den gangen jeg var i Farilaki, ja, ser ut som det er litt bråkete men det er så mange hoteller og strandlinjen er ganske langt så jeg kan tenkte meg at det er lett å unngå de bråkeste delene!

Synes Rhodos var et fint sted å dra til, eneste som irriterte meg da var den gangen jeg lå på stranda og solte meg og så kom det noe nordmenn som begynte å klage på innvandringsloven :sjokkert::murvegg::overrasket::riste:

Skrevet

Var på Ixia for et par år siden. Jeg og venninna mi likte oss veldig godt der. Rolig sted. Kort vei til restauranter. En liten taxitur inn til Rhodos by.

Skrevet

Okei :) Har sett oss ut Faliraki Beach Mitsis Hotels.. Men, var det mye festing der? å Magaluf/Agia Napa nivå?? Vil helst ikke ha det. Hotellet ser supert ut og stranden pen så blir nok dit.

Nei, ikke i det hele tatt! Var stille og rolig hele uka når vi var der! I selve Faliraki var det mye festing på kveldene, men på hotellet hørte man knapt folk!

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt! Var stille og rolig hele uka når vi var der! I selve Faliraki var det mye festing på kveldene, men på hotellet hørte man knapt folk!

Hotellet ble selvsagt utsolgt rett før vi skulle bestille, så nå blir det Rhodos By! Blir nok bra det :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vert på Rhodos 3 ganger. Kjempe flott og rolig øy.. Skal tilbake til rhodos to ganger i sommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...