Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjørt route 66 her? Har så smått noen planer om det neste år.

Jeg kikket litt på etappen fra LA til Chicago. Denne nettsiden arrangerer slike turer. Noen som har erfaring med dem?

Hvor mye kom turen på?

Noen tips? Fortell :)

Skrevet

Den nettsiden du refererer til, driver og krangler med diverse konkurrenter nå: beskyldninger om kopiering

http://www.motorsykkelreiserusa.no/ kjenner jeg flere som har reist med. Grundig info om programmet, prisene står der og er inkludert sykkelleie, overnatting og fly fra Gardermoen.

Det finnes vel flere aktører som alle er seriøse, og alle jeg kjenner som har vært på slike pakketurer har vært veldig fornøyde.

Skrevet

Den nettsiden du refererer til, driver og krangler med diverse konkurrenter nå: beskyldninger om kopiering

http://www.motorsykkelreiserusa.no/ kjenner jeg flere som har reist med. Grundig info om programmet, prisene står der og er inkludert sykkelleie, overnatting og fly fra Gardermoen.

Det finnes vel flere aktører som alle er seriøse, og alle jeg kjenner som har vært på slike pakketurer har vært veldig fornøyde.

De virker veldig seriøse på nettsiden. Det kan de jo også være selv om de krangler, men skal sjekke ut litt mer der.

Syns det er veldig dyrt. Det blir 50 tusen bare for turen. Nå er det nok mulig å få det billigere, men jeg syns det er greit med pakketur så slipper vi å stresse med alt selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjørt den. Med bil riktig nok. Mange, kjedelige strekninger og mye av den originale ruten er borte. Man møter mange spøkelsesbyer som sikkert var kule når det var folk der. Men vi hadde en super tur. Men det er nok mange andre ruter å kjøre som er mer spennende.

Skrevet

Jeg har kjørt den. Med bil riktig nok. Mange, kjedelige strekninger og mye av den originale ruten er borte. Man møter mange spøkelsesbyer som sikkert var kule når det var folk der. Men vi hadde en super tur. Men det er nok mange andre ruter å kjøre som er mer spennende.

Den ruten jeg vil kjøre er med endel utflukter. Tror det er den ruten med mest moro i følge det jeg har lest.

Det blir enten med Harley eller cab. Heller mest mot bil, det er slitsomt å sitte på sykkel så lenge.

Skrevet

Sykkelleie er grisedyrt kontra bil, og fordelen med ikke dra på en slik organisert tur er at man kan velge sitt eget turfølge og stoppe når man vil, istedetfor å få beskjed om at nå må vi kjøre dere, vi må greie 50 mil til i dag!!!

Har rotet litt rundt på route 66 selv, i bil. Dro i april og var glad vi hadde bil, for det var grisekaldt i ørkenen når solen gikk ned.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjørt med dette selskapet som omtales her. Motorsykkel reiser usa.no det er bare en ting å si KJEEMPE BRA!!! opplevelsene står i kø, vi startet kl 0700 ?! men da har en bedre tid til alle de opplevelsene utover dagen! vi kom frem til hotellene i passe tid til middag. alle ble tatt godt i mot på flyplassen, proffe guider på turen som kunne gi tips og rettledning til oss under hele turen. dette kan anbefales jeg skal på ny tur med de til neste år.. helt klart! er det noen som har lyst til å bli med??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...