Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og typen hadde det nokså dårlig en stund. Usikre på hva som skulle skje fremover, hadde ikke en sterk følelse av samhold osv. I perioder går det bra, i andre går det dårlig. En stund var det veldig bra og vi bestilte ferie sammen. Vi tenkte at da ville ting bli enda bedre.

Ferien starter snart. Vi betalte tilsammen nesten 10000 for hele reisen og det er så kort tid til avreise at vi får ingenting tilbake om vi avbestiller.

Han synes vi har det greit nå tror jeg, men jeg synes ikke det. Nå har jeg begynt å tenke at vi virkelig ikke passer sammen og at vi bør avslutte. Men jeg vet ikke helt. Bør jeg ta det opp med han nå? Eller bør jeg prøve å slappe av, se hvordan det går på ferien og så få han med på å virkelig gjøre noe for forholdet eller avslutte det etter ferien?

Vi bor sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferie kan slå ut begge veier. Det å gå oppå hverandre hvis forholdet i utgangspunktet knirker, kan bli en prøvelse. Hvis dere ikke lenger har noe å snakke om kan tausheten i ferien bli ytterligere forsterket.

Men hvis dere legger all vilje inn i ferien - så kan den også gi dere den vitamininnsprøytningen dere trenger. Men dere må i såfall gå helhjertet inn for det begge to, legge vekk våpnene og være villig til å svelge noen kameler. Spørsmålet er om dere ønsker å være et team, eller om dere begge kjemper kamper for å vinne.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...