Gå til innhold

Mikse kjønn i utdrikkingslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva dere mener om å ha folk fra hvert kjønn i utdrikkingslag. Sitter og skriver opp liste til min forlover om hvem jeg kan tenke meg å ha med, og flere av mine beste venner er gutter, og jeg kunne godt tenke meg å ha dem med.

Men er dette "fy-fy" liksom? Forventer jenter som kommer på utdrikningslag at det skal være "girls' night"?

Egentlig er jeg ikke så fan av tradisjonelle utdrikningslag i det hele tatt, kunne bare tenke meg en fest med god mat, mye vin og mine beste venner av begge kjønn rundt meg :)

Hvordan har dere løst dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

En venninne av meg har mannlig forlover og skal ha med en kompis i tillegg i sitt utdrikningslag, så det er ingenting i veien for det :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg ville heller vært i et mikset utdrikningslag der man gjorde artige ting enn et rent jentelag der målet var å drite ut bruden.

• Liker 3
Gjest Vena Cava
Skrevet

Ser ikke noe grunn til at det ikke skulle være "lov", med mindre din kommende mann er sykelig sjalu. Og da er det kanskje ikke den mannen du vil gifte deg med likevel...?

Skrevet

En venn er en venn, uansett kjønn :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns godt man kan blande. En av bestekompisene til kjæresten min skal gifte seg og forloveren har planlagt utdrikkningslag til utlandet en langhelg. Jeg er eneste jente i den sammensveisede gjengen som alltid gjør alt sammen, og jeg er ikke invitert. Jeg har ikke sagt noe men jeg syns det er litt trist. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns godt man kan blande. En av bestekompisene til kjæresten min skal gifte seg og forloveren har planlagt utdrikkningslag til utlandet en langhelg. Jeg er eneste jente i den sammensveisede gjengen som alltid gjør alt sammen, og jeg er ikke invitert. Jeg har ikke sagt noe men jeg syns det er litt trist. :tristbla:

Som eneste jente skjønner jeg at du blir holdt utenfor. Spesielt siden du er venn med brudgommen gjennom kjæresten din og ikke omvendt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg ville heller vært i et mikset utdrikningslag der man gjorde artige ting enn et rent jentelag der målet var å drite ut bruden.

Så utrolig enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...