AaaaK Skrevet 6. mai 2012 #1 Del Skrevet 6. mai 2012 Kan jeg erstatte melken i eggeblandingen med vann, kultura eller yoghurt? Evt. hvilken av alternativene er best? Både kulturaen og yoghurten har nøytral smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakeglad Skrevet 6. mai 2012 #2 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 6. mai 2012 #3 Del Skrevet 6. mai 2012 Eg ville brukt yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 6. mai 2012 #4 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Håper ikke dette er i kombinasjon med den fordervede kyllingkjøttdeigen. Endret 6. mai 2012 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. mai 2012 #5 Del Skrevet 6. mai 2012 Eg ville brukt yoghurt. Jeg også. Og jeg skjønner dessuten ikke helt hva du mener at vann skulle bidratt med her? Dersom vann hadde vært det eneste alternativet, ville jeg heller brukt bare egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå