Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gifter oss 27. juli neste år. Lurer på når invitasjonene før sendes ut? Vil være ute i god tid, siden det er fellesferie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg vet at mange jeg kjenner begynner å bestille ferien rundt jul. Hva med å sende dem ut rett etter nyttår? Om dere da allikevel har alt av informasjon som gjestene trenger? Eventuelt kan dere jo sende ut sånne "save the date"-kort, og så de ordentlige invitasjonene senere :)

Skrevet

Vi gifter oss 6.juli neste år. Sender ut invirasjonene i midten av desember. Skal ikke ha så mange gjester så kjedelig om det er mange som ikke kommer.

Skrevet

Jeg ville sagt fra til alle hvilken dato det blir. Tror det kan være greit å sende ut et Save the date-kort før jul og så invitasjonene ca tre mnd før

• Liker 1
Skrevet

Vi har enda ikke fått ut invitasjonene... Vi har jo ikke fått tid på tinghuset før ganske nylig.

Om dere skal de det midt i felles ferien så vil jeg anbefale at dere sender dem ut hvertfall før mars (da mange arbeidsgivere vil vite når folk ønsker ferie).

AnonymBruker
Skrevet

Så tidlig som mulig, evt send ut save the date-kort så raskt datoen er satt. Selv bestiller vi ofte ferietur tidlig, gjerne før jul, og å da få dumpet en bryllupsinvitasjon til bryllup midt i fellesferien så sent som nå hadde gjort det meste kinkig.

Vi mottok for øvrig invitasjon til bryllup i juni nå for noen få dager siden, men da hadde vi visst om datoen siden de satte den rundt påsketider.

Skrevet

Vi gifter oss 28.juli i år :)

Vi sendte ut invitasjonene i slutten av februar.

Men vi sa ifra til familie og venner da vi hadde satt dato. Så de var klar over at det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...