Gjest Vena Cava Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg skal, jeg MÅ begynne å trene nå. Har bestemt meg tusen ganger men orker aldri å begynne. Motivasjonen er helt nede, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få den opp igjen. Noen tips?? Det er så pyton å ha dårlig kondis hele tiden. Og trent har jeg gjort før, men det varer som regel ikke mer enn en med eller to hver gang fordi jeg mister lysten og ser at resultatene begynner å komme, så da kommer tankene om at jeg kan ta meg en dag eller to fri. Dagene blir til uker, ukene blir til måneder, også er jeg på start igjen. Som nå. Har ikke trent på 10 mnd. Help me, anyone....? Endret 6. mai 2012 av Muff.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Ta et bilde av deg selv i undertøyet og heng det opp ved siden av PCn/TVn/der du kaster bort mest tid i løpet av dagen, sånn at du kan minne deg selv på hvor utrent og slaskete du ser ut. Å lese om trening, og å se på andres før- og etterbilder, er også god motivasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Om du venter med å ta deg en fridag fra treningen til du ser at resultatene begynner å komme, trener du sannsynligvis for mye og for hardt. Det er virkelig ikke nødvendig å trene hver dag for å få en fin kropp, ikke på langt nær. Faktisk kan det være helseskadelig, og spesielt i førsten når man ikke engang har trent seg opp til å tåle så store mengder aktivitet. Hva med å legge deg på et nivå du kan holde ut med allerede fra starten av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå