Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har forøvrig også brukt Trumf Visa- og Skandiabanken-kortene mine uten problemer (både i butikk og på hotell). Jeg får logget inn hos Skandiabanken, men får beskjed om at kontoinformasjon er utilgjengelig, får allikevel brukt kortet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Wolfmoon
Skrevet

For meg virker selve bank-ID'en, men nettbanken har problemer. Får ikke opp kontoinformasjon.

Jeg ser at jeg har forklart meg dårlig. Brikkene funker hos meg, men jeg kommer ikke inn på nettbanken med de.

Men jeg kommer heller ikke inn på den ene nettbanken jeg har som jeg kan logge på uten bank-id.

Og Fokus bank er en av de jeg har problemer med, som jeg ser funker for en av de over her :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Nettbanken min (skandiabanken) fungerer også fint, men jeg får ikke betalt i en nettbutikk. Spurte kundeservice, og de mente at det er litt problemer "over alt" nå.

Så rart, min er nede, og det står også på facebook at den er nede. Gjelder tydeligvis ikke alle da. Jeg kommer inn i banken, men får ikke opp kontoinformasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Man kunne betale vanlig på butikken nå

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter egentlig i nettbanken. Bare lurte på om det går på visadelen i butikken og hvilkene kort det er? Jeg var på butikken nå, men ser ut som det har blitt vanlig igjen. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hva problemet er da. Nettbanken har jo egentlig ikke noe med om kortet virker eller ikke å gjøre. Men hvis det er BBS (eller Nets heter de vel nå) som sliter kan det være verre f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at jeg har forklart meg dårlig. Brikkene funker hos meg, men jeg kommer ikke inn på nettbanken med de.

Jeg har testet min bank-ID på to ulike banker, kommer inn i Bank Norwegian, men ikke i Skandiabanken med samme ID.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt Bank Norwegian-kort ble avvist igjen, men DNB-kortet virket.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sparebanken? måtte man ta det på visadelen?

Skrevet

Jeg kommer ikke inn i nettbaken nå. Dnb.

AnonymBruker
Skrevet

Fungerer Visa? Ikke kredittkort.

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke er på ferie i utlandet nå... man har blitt ganske så avhengig av denne teknologien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...