AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Nesten alle nettbanker er nede. Noen som har vært på butikken i dag? Går det greit med kort? Eller tas det på visadelen?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Aha, så det er der det henger sammen.. Var på butikker i går, og der måtte de ta alle mulige kort på visadelen. De hadde hatt problemer hele dagen. Sikkert samme i dag da?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Aha, så det er der det henger sammen.. Var på butikker i går, og der måtte de ta alle mulige kort på visadelen. De hadde hatt problemer hele dagen. Sikkert samme i dag da? Bra, da stikker jeg på butikken
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Kortet mitt ble avvist i to Narvesenkiosker nå for en time siden. Nå skal jeg ut og prøve med et annet kort.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Nesten alle nettbanker er nede. Er de? Kilde? Ser ikke noe om dette på nettavisene.
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Er de? Kilde? Ser ikke noe om dette på nettavisene. De to jeg har prøvd i dag er i alle fall nede. Ikke at det er noen kilde altså, men det er helt sant Har også måttet på reserveløsning et par ganger i det siste, men hvis jeg husker riktig var det på fredag
Anglofil Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Nettbanken min fungerer fint (DnB), og jeg brukte mitt kort for 30 min siden. Selv om nettbanken har vært nede før har jeg allikevel fått brukt kortet mitt. Jeg trodde ikke det hadde noen sammenheng. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Nettbanken min fungerer fint (DnB), og jeg brukte mitt kort for 30 min siden. Selv om nettbanken har vært nede før har jeg allikevel fått brukt kortet mitt. Jeg trodde ikke det hadde noen sammenheng. Mvh Yvonne Jeg visste ikke at det var noe tull før jeg skulle bruke kortet mitt nå i stad. De på Narvesen sa at det hadde vært problemer hele helga.
Anglofil Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Jeg visste ikke at det var noe tull før jeg skulle bruke kortet mitt nå i stad. De på Narvesen sa at det hadde vært problemer hele helga. Jaha, men kan det være bankterminalene deres? For jeg har fått bruke flere av mine kort hele helgen, både vanlig bankkort og kredittkort. Eventuelt: hvilken bank bruker du? Ingen jeg kjenner har hatt det problemet ihvertfall. Mvh Yvonne
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Nettbanken min fungerer fint (DnB), og jeg brukte mitt kort for 30 min siden. Selv om nettbanken har vært nede før har jeg allikevel fått brukt kortet mitt. Jeg trodde ikke det hadde noen sammenheng. Mvh Yvonne Nå har jeg prøvd alle mine 4 banker, og ingen av de funker. Ser ut til at det kanskje kan være Bank-id'en det er noe feil med Edit: Jeg hadde også problemer med vanlig bankkort, eller dvs de gikk rett til reserveløsning flere steder på fredag. Og det gjaldt tydeligvis alle i køen på matbutikken. Så jeg tror kanskje det er noe feil et sted. Men er jo ikke sikkert det rammer alle. Endret 6. mai 2012 av Wolfmoon
Anglofil Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Nå har jeg prøvd alle mine 4 banker, og ingen av de funker. Ser ut til at det kanskje kan være Bank-id'en det er noe feil med Hmm, ja, det kan jo hende, jeg har hatt et slikt problem selv en gang, og måtte da få ny kodebrikke. Jeg sitter ihvertfall innlogget på min nettbank nå. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 Jaha, men kan det være bankterminalene deres? For jeg har fått bruke flere av mine kort hele helgen, både vanlig bankkort og kredittkort. Eventuelt: hvilken bank bruker du? Ingen jeg kjenner har hatt det problemet ihvertfall. Mvh Yvonne Det kortet jeg prøvde i dag var Bank Norwegian og det brukte jeg i går. Nå skal jeg ut å prøve DBN-kortet mitt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 Prøvde Skandiabanken nå, og den var ganske riktig nede. Får håpe dette er noe raskt forbigående.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #14 Skrevet 6. mai 2012 Det kortet jeg prøvde i dag var Bank Norwegian og det brukte jeg i går. Nå skal jeg ut å prøve DBN-kortet mitt. DNB, skulle det selvsagt være.
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. mai 2012 #15 Skrevet 6. mai 2012 Hmm, ja, det kan jo hende, jeg har hatt et slikt problem selv en gang, og måtte da få ny kodebrikke. Jeg sitter ihvertfall innlogget på min nettbank nå. Mvh Yvonne Altså, jeg tror ikke det er hos meg problemet ligger. Jeg har nemlig to kodebrikker og ingen av de funker. Men jeg lurer på om det er problemer hos bank-id sentralt som gjør at det ikke funker. Men jeg tar det tilbake, for prøvde nettbanken i en av bankene uten bank-id og får fortsatt beskjed der om at nettbanken er nede.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #16 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har betalt med debetkort flere ganger i dag, og fikk nå nettopp fint pålogget nettbanken. Fokus Bank
Marwel Skrevet 6. mai 2012 #17 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har opplevd at andre har hatt problemer med kort i butikk i helga, men mine kort har fungert helt fint. Jeg har nordea.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #18 Skrevet 6. mai 2012 Altså, jeg tror ikke det er hos meg problemet ligger. Jeg har nemlig to kodebrikker og ingen av de funker. Men jeg lurer på om det er problemer hos bank-id sentralt som gjør at det ikke funker. Men jeg tar det tilbake, for prøvde nettbanken i en av bankene uten bank-id og får fortsatt beskjed der om at nettbanken er nede. For meg virker selve bank-ID'en, men nettbanken har problemer. Får ikke opp kontoinformasjon.
Pingting Skrevet 6. mai 2012 #19 Skrevet 6. mai 2012 Nettbanken min (skandiabanken) fungerer også fint, men jeg får ikke betalt i en nettbutikk. Spurte kundeservice, og de mente at det er litt problemer "over alt" nå.
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #20 Skrevet 6. mai 2012 Jeg kom rett inn i Nordeas nettbank. Har brukt Nordea-kortet flere ganger i går, ingen i dag - helt uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå