Gå til innhold

www.bedrejobb.com/www.net-workfromhome.com

*nora*

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring fra dette? Jeg synes det høres himmelsk ut å kunne tjene så mye penger hjemmefra, men på nettsidene står det svært lite om hva jobben går ut på, og ingenting om hvilke produkter det er snakk om... Man kan bestille en gratis informasjonspakke, for å vite mer, men det hadde jo vært greit å vite litt på forhånd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er typisk på lureri, og svært få tjener så mye som de sier man kan oppnå. Det er en grunn til at det står så lite info på sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som høres for godt ut til å være sant - er som regel det.

I tillegg er jeg alltid skeptisk til noe som ikke kan opplyse om hva det er fra beynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er florerer ihvertfall ganske mange amerikanske nettsider som lover gull og grønne skoger. Første informasjon er gratis, men deretter må du betale masse. Er du riktig heldig får du tilsendt en "hjelp deg selv" CD, som koster en brøkdel av det du har betalt.

De eneste som tjener penger er de som har nettsiden! :ler:

Enda verre er visstnok mange av de nettsidene som gir deg jobb som konvolutt-stuffer. Der må du kjøpe konvoluttene!! Og så kjøper selskapet dem aldri tilbake når de er ferdige. :ler:

I det siste er de blitt enda frekkere her i USA. Noen av disse bedriftene setter opp møter hvor folk kommer og betaler klekkelige summer for enten konvolutter eller en tragisk CD. Og så stikker bare firmaet av!

Hvis noen vet om noen smarte måter å bli rik på i en fart, så gi meg et tips. Tror neppe jeg finner dem på en tilfeldig internettside som ikke engang klarer å presentere produktet eller forretningsideen sin!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Takk for mange svar! Tror ikke jeg skal la meg lure av dette, nei... Kanskje jeg heller skal lage min egen nettside a'la dette, og la det bli mitt levebrød :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...