Xaphan Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Som tittelen sier har jeg altså brent fast en del grøt i en kjele. Det jeg lurer på er om noen har gode tips til hvordan jeg kan vaske den? Noe som kanskje er hakket mer effektivt enn å bare skrubbe i timesvis
Fresi Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 En oppvaskmaskintablett i varmt vann er effektivt. 1
Solbærsaft Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Som tittelen sier har jeg altså brent fast en del grøt i en kjele. Det jeg lurer på er om noen har gode tips til hvordan jeg kan vaske den? Noe som kanskje er hakket mer effektivt enn å bare skrubbe i timesvis Vanlig metallkjele? Da ville jeg latt den stå i varmt såpevann en liten stund og så skrubbet den ren med stålull.
iskaffe Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Fyll den med varmt vann og såpe og la den stå noen timer. Da løses det opp av seg selv.
misogynist Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Zalo og varmt vann, la den stå over natten. Dra ut så mye gugge som du gidder og kaste den inn i oppvaskmaskinen.
soile Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Fyll med vann så det dekker bunnen, og ta oppi en god dæsj med zalo. Så koker du opp vannet og såpa, da løsner det av seg selv
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Fyll med vann så det dekker bunnen, og ta oppi en god dæsj med zalo. Så koker du opp vannet og såpa, da løsner det av seg selv Enig i dette, bare at det er enda mer effektivt å bruke maskinoppvaskmiddel enn Zalo. 1
Xaphan Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Glemte helt å takke dere, men jeg fikk altså vasket kjela takket være deres tips Endret 9. mai 2012 av Xaphan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå