Gå til innhold

Finner jeg på feil eller er det feil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg har ikke vært i et forhold på halvannet år, fordi jeg er sykt kresen, og jeg fortsatt har hatt følelser for eksen. De siste to mnd har jeg truffet en fyr som jeg aldri trodde jeg skulle falle for. Han er på ingen måte min type, men like vel er det noe med personligheten han som trekker meg mot han. Vi treffer så perfekt på den at det nesten er ekkelt, jeg tror jeg aldri har matchet en så mye før. Han er fire år eldre enn meg, ikke at det har noe å si.

Tingen er, han er lavere enn meg. Jeg føler det ødelegger alt. Tenker jeg for mye, elle er det noe som faktisk kan avgjøre hele greien? Jeg har en tedens til å prøve å finne feil på folk slik at jeg slipper å falle for de, men jeg vet ikke helt med dette. Føler det blir feil å date en gutt som er lavere enn deg.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye lavere?

Uansett er det bare hvordan du, og han, føler det som kan skape problemer.

Andres meninger skal ikke ha noen betydning for dere.

Skrevet

Det er bare høyde.

AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg si du tenker for mye, eller ikke er har seriøse nok følelser (ikke alltid man har det selv om fyren er bra). Joda, generelt tenker nok mange jenter at det er fint hvis gutten er høyere enn oss, men når man treffer en mann som er super på alle måter og litt lavere enn deg, bør det ikke bety noe... jeg kjenner forøvrig en veldig lav, men også attraktiv fyr (intelligent, interessant karriere, kjekk, snill) som er sammen med ei nydelig jente som er høyere enn ham.

Skrevet

Hadde brydd meg døyten om en mann var lavere enn meg.Han er da like mye mann uansett ;)

Skrevet

Hvor høy er han, og hvor høy er du?

Jeg er liksom 1.57, så hvis jeg hadde funnet en kar som var lavere enn meg hadde det blitt alvrolig lavt.

Gjest Janus
Skrevet

Det handler i bunn og grunn om hva dere gjør det til selv og hva du mener at det skal bety. Om du gjør det til en big deal, så blir det en big deal. Om du velger å ikke bry deg om det, så betyr det ingenting.

Tom Cruise er rimelig lav, men jeg tviler på at han bryr seg så veldig om det eller at det hindrer han i gå etter damer som er høyere.

Dere får bytte på rollene og la han gå med høye hæler og du med flate sko.

:)

Skrevet

Jeg er 180, og slank. Vil tro han kanskje er sånn rundt 170..

Skrevet

Gjør han en tjeneste og la ham gå fri. Han fortjener bedre en deg.

• Liker 2
Gjest JosefK78
Skrevet

Viss du ikke liker menn som er lavere enn så liker du ikke menn som er lavere enn deg, det er ikke så mye du kan gjøre med det.

Gjest Anna.S
Skrevet

Viss du ikke liker menn som er lavere enn så liker du ikke menn som er lavere enn deg, det er ikke så mye du kan gjøre med det.

Enig.. og så tror jeg ikke han har IT selv om du gjerne vil tro det. Dere matcher men du leter etter feil ved han. Han er ikke den rette for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Høyde er viktig for mange, så også meg.

For meg skal mannen være høyere enn kvinnen, det har noe med mandighet og beskyttelse å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...