jea Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor kan jeg få kjøpt dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Hør på en brudesalong. Jeg fikk det med da jeg kjøpte min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Kristins selger kjoleposer til ca 150 kroner stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Oki da drar jeg dit og kjøper da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Kristins selger kjoleposer til ca 150 kroner stykket. Får man med når man kjøper kjolen sin der? Skal hente min på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg drar på brudekjolen as og kjøper en ..de tok 100kr..Men er det forskjell på kjoleposer?? Tenker på lengde ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Får man med når man kjøper kjolen sin der? Skal hente min på fredag! Jeg fikk iallefall med kjolepose da jeg kjøpte kjolen min der. Aner ikke om det er forskjell på kjoleposer, jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsbrud Skrevet 27. januar 2004 #8 Del Skrevet 27. januar 2004 Bør de ikke være av stoff som pustar da? Vet noken har fått sin i plastik, men har hørt at de bør vere sånn som bunadposane, i lærett eller noke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 27. januar 2004 #9 Del Skrevet 27. januar 2004 Bør de ikke være av stoff som pustar da? Vet noken har fått sin i plastik' date=' men har hørt at de bør vere sånn som bunadposane, i lærett eller noke sånt.[/quote'] Det var det jeg tenkte på, om man får med en pustende kjolepose, en som kjolen kan henge i en stund. Min skal jo tross alt henge i den i et halvt år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 27. januar 2004 #10 Del Skrevet 27. januar 2004 Naboen her skal også gifte seg i sommer, hun sa de hadde kjole-poser på Ikea, så jeg får høre med dem der. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 27. januar 2004 #11 Del Skrevet 27. januar 2004 De som selges på brudesalongene bør vel være ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #12 Del Skrevet 27. januar 2004 De enste jg har sett er i plast, men man kan jo sy sammen to laken også om man vil ha stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 28. januar 2004 #13 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg fikk et stort hvitt dynetrekk av bestemor. Og jeg måtte ha det så stort for kjolen tok jammen opp hele plassen i trekket. Kunne ikke hatt noen kjolepose pga kjolens størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 28. januar 2004 camie:hvilken kjole har du igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 28. januar 2004 #15 Del Skrevet 28. januar 2004 camie:hvilken kjole har du igjen? Her er min kjole Hadde sikkert fått pressa den inn i en kjolepose, men hadde ikke villet gitt min kjole slik "behandling"!! Den skal få henge slik at den henger uten å bli skrukkete og det gjøre den nå, i bestemors gamle dynetrekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 28. januar 2004 #16 Del Skrevet 28. januar 2004 Har faktisk hørt at noen kjoler kan bli litt skjollete gule nå de henger i tøy poser. Jeg fikk anbefalt å bruke rense plast. Dvs slik plastikk som renseriene henger tøyet i. Disse får du så lange du vil ha dem, så kjolen kan henge helt ut, selv med slep. Og ikke koster det mye heller, tror jeg betalte 20,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. januar 2004 #17 Del Skrevet 28. januar 2004 Kjoler bør absolutt ikke henge i plast så lenge. Når jeg kjøpte min kjole fikk jeg med kjolepose i plast. Ellers hang den i et gammel dynetrekk. Fungerte helt flott Vanskelig å finne kjoleposer som har nok plass til slep og underskjørt og sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå