Gå til innhold

har noen prøvd disse tightsene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja :) Jeg er i allefall veldig fornøyd! Litt høye i livet er de også!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men når jeg ser jenter i de på treningssenteret tenker jeg automatisk at det er jenter som ikke vil at ting skal disse og derfor har kjøpt seg en svindyr tigths

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men når jeg ser jenter i de på treningssenteret tenker jeg automatisk at det er jenter som ikke vil at ting skal disse og derfor har kjøpt seg en svindyr tigths

:klo:

Det er vel nettopp derfor, ja.Noe galt i det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

svindyr tights :fnise: ? 699, er faktisk ikke så dyrt for en treningstights;)

har hørt mye bra om denne ! vurderer den selv :)

AnonymBruker
Skrevet

699 ? det er IKKE svindyrt, ha ha!

det er vel ikke så mange som kjenner igjen disse tightsene og vet at de er anti shake, er det det da? :)

AnonymBruker
Skrevet

har sett mange pene jenter med fine rumper som bruker tights :)

Skrevet

699,- for en tights er jo ikke gale. Man får tightser på H&M til 299 også, men man kjenner helt klart forskjell i kvalitet dersom man har prøvd en del forskjellig. Har en tights fra H&M som er gaaanske så gjennomsiktig uansett om den er svart, men helt OK for 299. (Eller var det 199?)

Skrevet

Jeg har den! Den er veldig behagelig på, ikke gjennomsiktig (med mindre du kjøper en som er åletrang som må vie seg en del når du tar den på), høy i livet og kjempefin på. Skal nok kjøpe meg en til, veldig bra kvalitet på disse tightsene.

Brukte kun Nike før jeg fant denne, men de kan ikke måle seg. Blir alt for slappe etter kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...