AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Jeg sitter på biblioteket nå og dataen min lager så høy lyd, og den blir utrolig varm. Jeg har en laaang dag forann meg med lesing og stil-skriving. Er det noe jeg kan gjør her og nå får å hjelpe bortsett fra å holde den opp av og til for å gi den litt luft. Er redd for at den skal overopphete og dø :/
Gjest -_Tove_- Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Min pc er også sånn, blir utrolig varm og har flere ganger skrudd seg av på grunn av overoppheting. Sikkert noe galt med vifta, men jeg har ikke giddet å ta den til reparasjon enda. Jeg pleier i hvert fall å sette noe under den helt bakerst, en bok e.l, slik at den blir løftet opp fra underlaget (har også brukt pc-batteriet til dette noen ganger dersom jeg ikke hadde noe annet tilgjengelig).
Gjest _La Femme Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Kjøp deg ei plate som man har pc-en under med innebygget avkjølingsvifte som kobler i USB-porten. Bråker bittelitt den også, men mindre enn en varm pc.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Takk takk! Men jeg tenker mer på noe som jeg kan gjør her og nå, er riktignok i England hvor butikkene er åpne idag, men jeg må være på biblioteket idag. Skal prøve å ha noe under
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Ha noe under laptopen for å løfte den der viften blåser ut varme slik at de ikke kommer i retur. Noen små klosser eller noe. Ellers er det ytterst lite du kan gjøre der og da annet enn å kjøre grafikken på enkel og ha minst mulig unødvendige prosesser oppe og gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå