Gjest Bertine Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 heihei, broren til forloveden min skal lage invitasjonene for oss, eller...altså bildene som skal være på invitasjonene. og han skal lage de litt spesielle og moderne siden vi er så unge.. dette er bare et halvferdig forslag, og vi vet ikke helt hvordan invitasjonene skal være og sånt, men hva syns dere om bilde??? stilli??? http://studpost.hsh.no/MBX/syk02skr/ATT:SM.../eiriksilje.jpg
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 ser ut som man må ha passord for å logge seg inn, bertine!
Gjest Tabby Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 ser ut som man må ha passord for å logge seg inn, bertine! Ser sånn ut ja.
Gjest Bertine Skrevet 27. januar 2004 #4 Skrevet 27. januar 2004 ååå? hmmm, merkelig.. skal prøve en gang til..
Gjest Bertine Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 her er linken, men husk at dette er bare et forslag fra svogeren min, tekst og videre utforming må til http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=652
Gjest Bertine Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 og en liten ting til, jeg hadde verken sminket meg eller gredd håret når disse bildene ble tatt, så jeg vurderer sterkt å ta noen nye!!! men ideen med invitasjonene er det å ta bilder av noen store plakater i oslo sentrum og sette bilde av oss inni...
Augustbrud02 Skrevet 30. januar 2004 #10 Skrevet 30. januar 2004 Det var utrolig stilig og kreativt, men jeg fikk mer følelse av uformell fest enn bryllup.... Kanskje dere kunne ha noe annet motiv rundt enn biler? Eventuelt noe litt mer "romantisk"? Eller litt mer bryllupsmotiv? Men det var utrolig stilig altså!
Gjest Bertine Skrevet 30. januar 2004 #12 Skrevet 30. januar 2004 jepp, det er jeg enig i. men svogeren min skal lage flere forslag og forbedre de slik at det passer til bryllupsinvitasjon. det blir antagelig et bilde som vil ligge inni en invitasjon, men med en "velkommen til bryllup"- tekst på bilde og selve "invitasjons teksten" på ark.. inviklet dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå