AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Det har seg sånn att bedriften jeg nå jobber i er blitt solgt. Vi vet ikke om det blir noen ny bedrift eller om vi blir oppsagt. Det er sagt att 1/3 blir omplassert vidre, men alle kommer til og bli oppsagt. Noen sier att vi blir oppsagt 1.juni mens det foreløbig er sakt 1.aug. Noen som har vært i lignende situasjon? Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre her. (er 16 uker på vei btw) Noen sier att jeg bør gå ut i sykemeld så jeg er sikret svangerskapspenger. Er det lurt og skifte jobb , alt som ligger ute nå, er bare 50 % stillinger, mens det jeg har nå er 80%. Noen som har blitt oppsagt under svangerskapet ? hva gjorde dere?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Først av alt - det er ingenting som heter "gå ut i sykemelding". Sykemelding er for folk som er syke!!! 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Det har seg sånn att bedriften jeg nå jobber i er blitt solgt. Vi vet ikke om det blir noen ny bedrift eller om vi blir oppsagt. Det er sagt att 1/3 blir omplassert vidre, men alle kommer til og bli oppsagt. Noen sier att vi blir oppsagt 1.juni mens det foreløbig er sakt 1.aug. Noen som har vært i lignende situasjon? Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre her. (er 16 uker på vei btw) Noen sier att jeg bør gå ut i sykemeld så jeg er sikret svangerskapspenger. Er det lurt og skifte jobb , alt som ligger ute nå, er bare 50 % stillinger, mens det jeg har nå er 80%. Noen som har blitt oppsagt under svangerskapet ? hva gjorde dere? Hva i .... ? Du kan ikke velge å bli syk! 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Først av alt - det er ingenting som heter "gå ut i sykemelding". Sykemelding er for folk som er syke!!! Når det gjelder svangerskap er det faktisk andre ting en vanlig "sykdom" som kan gi sykemelding. Jeg ble sykemeldt etter 7 uker for å ikke miste ungen. (hadde hatt to sa før det) 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Når det gjelder svangerskap er det faktisk andre ting en vanlig "sykdom" som kan gi sykemelding. Jeg ble sykemeldt etter 7 uker for å ikke miste ungen. (hadde hatt to sa før det) Det er vel ikke akkuart det som er situasjonen for TS her, da.... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Søk ny jobb så du kan opparbeide deg foreldrepenger, og ikke minst så du har noe å gå til etter permisjonen er over! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå