Gå til innhold

Invitert i utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart i utdrikningslag til en venninne, jeg kjenner henne fordi hun er sammen med en kompis av meg. Nå bor vi langt fra hverandre så er sjeldent vi ser hverandre. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å bli invitert i bryllupet deres? Det er om ca. 3måneder, hvor tidlig pleier man å få invitasjon i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden skal vi vite det? :)

Vi sendte ut invitasjoner i februar, og skal gifte oss siste helga i juli. Men vi liker å være tidlig ute. Noen sender invitasjon mye senere. Feks 2mnd eller 1 mnd før dagen.

Du må nesten bare vente og se :)

Men jeg personlig synes det er litt rart å be folk i et utdrikningslag om de ikke er bedt i bryllupet.

Utdrikningslag er for meg enda mer ekslusivt enn selv bryllupet.

Men her er det delte meninger!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste har vel sendt ut invitasjonene før utdrikingslaget, og jeg vil da tro at du ikke er invitert i bryllupet. Men godt mulig de gjør det på en annen måte der, men det er for meg litt merkelig siden man snakker mye om bryllup i et utdrikningslag.

Skrevet

Jeg har vært i flere utdrikningslag hvor folk som ikke er invitert i bryllupet likevel er invitert i utdrikningslaget, så det er ikke lett å svare på det altså. Men siden han er en kompis av deg og hun velger å invitere deg syns jeg jo det ville vært rart om du ikke ble invitert i bryllupet. Kanskje ok å få greie på det før du evt skal i utdrikningslaget så ikke det blir en klein stemning?

AnonymBruker
Skrevet

Generelt så sendes invitasjonene ut før invitasjoner til utdrikkingslag. Så du er nok ikke invitert i annet enn utdrikkingslaget. Så god venninne ser hun på deg som...

Skrevet

Det er helt vanlig å bli bedt i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet. Det er også helt vanlig å bli bedt i bryllupet, men ikke i utdrikningslaget. For eksempel har jeg vært i atskillige utdrikningslag uten å ha blitt invitert til det tilhørende bryllupet, fordi bryllupsfestene har vært familietilstelninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...