Gå til innhold

Liker menn best damer som ser "naturlige" ut?

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Satt å så på det der programmet på Tv Norge, Fem eller hva kanalen heter.

Programmet gikk ut på at damer som klær seg helt..., kommer inn foren en "computer", den het et eller annet, men jeg husker ikke hva. Så ble hun spurt noen spørsmål og hun fikke vite hva gutter synes om hun. Om de ville kysset henne, giftet seg, eller ungått henne. Hun skal selvfølgelig få seg en makeover.

Før makeoveren så ville de fleste mennene forlate damen, men etter makeoveren så ville alle mennene gifte seg eller kysse henne. Hun gikk fra å være en sminke "dukke" til å se naturlig, jordnær og faktisk ganske pen.

Er det noe i den serien? Liker menn bedre damer som ikke bruker så mye sminke og som ser "naturlig" pen ut?

Endret av .-L-.
Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Det varierer vel fra mann til mann, hva de liker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror alle menn helst vil ha ei naturlig dame bare hun ser bra nok ut.

Men det betyr ikke at de fleste menn har noe imot at hun pynter seg og ser enda bedre ut.

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

De fleste menn tror nok at de liker naturlige damer, men det er fordi de fleste menn ikke aner hvor mye arbeid det ligger i å se naturlig ut...

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn tror nok at de liker naturlige damer, men det er fordi de fleste menn ikke aner hvor mye arbeid det ligger i å se naturlig ut...

Signerer dette. De fleste menn vet ikke at det kreves langt mer tid og arbeid for å sminke seg pent og naturlig, ha naturlig vakker og glødende hud og friskt hår enn påklint sminke og slitte extensions gjør.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Den serien er engelsk, og jeg vet nå ikke helt om jeg synes de damene var veldig naturlig etter makeoveren, selv om de helt klart var bedre enn før.... ikke spesielt vanskelig siden de så ut som de jobbet på strøket alle som en :fnise:

Jeg tror menn liker damer DE tror er naturlig :jepp:

Endret av Nita
AnonymBruker
Skrevet

Den serien er engelsk, og jeg vet nå ikke helt om jeg synes de damene var veldig naturlig etter makeoveren, selv om de helt klart var bedre enn før.... ikke spesielt vanskelig siden de så ut som de jobbet på strøket alle som en :fnise:

Vet du navnet på serien hun snakker om? :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Signerer dette. De fleste menn vet ikke at det kreves langt mer tid og arbeid for å sminke seg pent og naturlig, ha naturlig vakker og glødende hud og friskt hår enn påklint sminke og slitte extensions gjør.

Stemmer. Hvis jeg glatter ut håret, har på to lag med foundation, rouge, solpudder, lys øyenskygge og litt massakara tror guttene jeg bare har på litt maskara :fnise:

Endret av _Blomsten_
  • Liker 4
Skrevet

Vet du navnet på serien hun snakker om? :)

Dessverre har bare ramlet over den et par ganger under zapping

Skrevet (endret)

Det sies at menn foretrekker naturlige damer, men jeg tror ikke på det.

Endret av Månestråle**
  • Liker 1
Skrevet

Menn foretrekker flotte damer.

• Liker 1
Skrevet

Det sier at menn foretrekker naturlige damer, men jeg tror ikke på det.

Jeg kunne aldri tenkt meg ei dame som jeg ikke kunne se uten sminke.

Skrevet

Stemmer. Hvis jeg glatter ut håret, har på to lag med foundation, rouge, solpudder, lys øyenskygge og litt massakara tror guttene jeg bare har på litt maskara :fnise:

Ja, hvis du forventer at gutter skal ha noe greie på dette så er du jaggu meg optimist! :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Heter ikke serien "Kyss eller Dropp?"

og den datamaskinen som snakker til de som skal få makeover heter POD.

Skrevet

I den serien er de jo ikke bare oversminka før makeoveren da,de fleste ser jo ut som de skal på karneval eller dårlige drag queens ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare sett det prog en gang, og da hadde jentene knapt på seg klær. Og de hadde mer sminke enn en klovn (de så rett og slett ut som prostiituerte)- så ALT ville vært bedre enn det de hadde fra før der.

Her er et bilde av FØR:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heter ikke serien "Kyss eller Dropp?"

og den datamaskinen som snakker til de som skal få makeover heter POD.

Den heter "Kyss, date, dropp" og sendes på TLC :)

Skrevet

Damene i den serien ser jo skikkelig fæle ut før makeoveren. De overlater ingenting til fantasien og er oversminket til tusen. Skulle tro de skulle være med i et teaterstykke...

Etter makeoveren ser de bedre ut, men de fleste ser likevel langt fra naturlige ut.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg foretrekker definitivt en naturlig look, men jeg kan også sette pris på en jente som sminker seg som et skikkelig ludder. Variasjon er en fin ting og jeg har kjærlighet å gi til alle.

Problemet er at hun som ofte ser ut som et sexy ludder med sminke, kan ha en helt annen look dagen derpå og da ofte ikke i hennes favør.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er morsomt at gutter tror jenter som ser naturlige ut, er nesten uten sminke :fnise:

Jeg blir i hverdagen tatt for å kun ha maskara på. I virkeligheten har jeg på foundation, pudder, solpudder, rouge, highlighter, skygge på øyenbryn, øyenskygge over og under øyet, og maskara :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...