AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har gått ned ca 6-7 kg siden januar etter en periode med mye trening og fokus på kosthold. Jeg veier idag ca 62 kg og er 179 cm høy. Er jente Jeg er foreløpig fornøyd med vektnedgangen, og har blitt slankere og strammere over hele kroppen. Jeg har trent mye styrke, noe jeg ikke gjorde før, men har altså trent mest kondisjon. Likevel har jeg mistet mye av vekten ovenfra og ned, altså at jeg har blitt svært slank på overkroppen, men at hoftene, rumpe og lår ikke "henger helt med" på nedgangen. Jeg er vel en typisk pæreform med brede hofter og lår og små pupper, smal midje og slank mage. Har nå lagt om treningsprogrammet noe, slik at jeg trener mer styrke og trapper ned på kondisjonstreningen. Vil dette hjelpe meg med å proposjonere figuren min? Har noen erfaringer mer noe av det samme?
Solbærsaft Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Den eneste måten må vel være å trene del delene hvor du er for liten. Og da mener jeg styrketrening. Knallhard styrketrening.
Gjest Vena Cava Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Det er fint med rumpe med størrelse på. Skulle gjerne hatt det selv :-) min er flat, og myk..... Hehe
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Ligg ut bilde da (sladd over annsiktet eller skjær det med paint eller noe) For jeg synes det hørtes kjempe fint ut
Tinelise Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Sånn er jeg også! Jeg gikk litt for mye ned i en periode (etter min mening) og var alt for tynn på overkroppen, mens den nedre delen fortsatt ikke er bra. Legger alltid på meg først rundt lår og rumpe.. Jeg ville fokusert på styrketrening for å stramme opp lår og rumpe. Har delvis virket for meg i perioder hvertfall. Ellers tror jeg vi bare må akseptere den formen vi har
Gjest alille Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Rygg- og skuldertrening for litt mer markante/større skuldre/bredere rygg. F.eks ved roing, nedtrekk, chins. Det kan balansere det litt. Og trøste deg med at pæreformen er den sunneste formen, mtp. at fett på rumpe og lår ikke er skadelig ifht. magefett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå