jamie Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Noen forslag? Sliter med økonomien for tiden, vil gjerne ha noe som er billig, og som du kan finne på rema, rimi osv.
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Jeg spiser bønner, egg og poteter i dagesvis når jeg har dårlig råd.
starie Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 Vi kjøper en partypack med svinekoteletter. De strimler vi og fjerner alt fettet på, og da kan vi variere dem i det uendelige.
Gjest Myumi Skrevet 27. januar 2004 #4 Skrevet 27. januar 2004 Vi kjøper en partypack med svinekoteletter. Svineparty? :D
-Fisken- Skrevet 27. januar 2004 #5 Skrevet 27. januar 2004 Suppe! Jeg har fått helt dilla på det jeg. Elsker suppe! Med ferskt brød til, evnt flatbrød. Sunt, godt og billig
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #6 Skrevet 27. januar 2004 Suppe er det jeg kommer på også, salat blir jo ikke så dyrt det heller om manorker å spise det samme flere dager på rad, salat med tunfisk, skinke, egg, pasta så kan man variere litt.
MilkMaiden Skrevet 27. januar 2004 #7 Skrevet 27. januar 2004 Wokmix. Jeg lever omtrent på frossen wokmix for tiden, en kan jo bruke det til alt! Kjøper billigvarianten til rema og lever to dager på posen. Bruker den i nuddelsuppe (Mr lee, stekt svinekjøtt, og wokmix i vann og en får suppe), til ovnsbakt laks (i ildfast form sammen med laksen, en boks hakkede tomater og litt hvitløk) og selvfølgelig i wok. Har aldri spist så masse grønnsaker i mitt liv. Om mamma hadde sett meg hadde hun vært kjempestolt!
Amarone Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Grøt... Kjøp en pakke med grøtris (ikke sånn engangspakke) og melk. En porsjon koster ikke mer enn 5-10 kr. Men grøt blir man jo fort lei, da... Løksuppe er for eksempel også veldig billig. Godt også! Amarone
Birgitte Skrevet 28. januar 2004 #9 Skrevet 28. januar 2004 Pasta er billig. Surr hvitløk eller chili i olje så får du god smak på pastaen. Legg et lag ost over og gratiner i ovnen. Kanskje ikke kalorifattig, men heller ikke det aller feteste. En god rett uten mange kalorier er en frossen fiskeblokk som trekkes i vann med paprika og løk. Ha gjerne i litt jevning. Mye krydder og ris.
@shygirl@ Skrevet 31. januar 2004 #10 Skrevet 31. januar 2004 Tunfiskgryte. Billig og nydelig... Du koker en god del ris (gjerne jasminris som er rimelig), kok en pose amerikansk grønnsaksblanding (slike poser med mais, gulrot og erter) og bland dette sammen med tunfisk (tunfisken kan med fordel varmes litt i pannen først), ha en boks ekstra mais, litt olje eller margarin oppi og vips, ferdig middag for flere dager....
@shygirl@ Skrevet 31. januar 2004 #11 Skrevet 31. januar 2004 Glemte å få med at gryten kan serveres med brød el.l. til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå