AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Er i gang med bacheloroppgåva. Har nynorsk som målføre. Det mest naturlige for meg er å skrive på nynorsk, men har ingen problem med å skrive bokmål. Saken er den at høgskulen ligg i eit fylke kor dei anvender bokmål. Noko som har ført til at gruppeoppgåvene har vore skrevet på bokmål og dei individuelle på nynorsk. Og det har ikkje ført til noko problem verken for meg eller lesarane. Men no når eg har veiledning og veilederen les høgt det eg har skrevet så blir det masse knoting og gjentaking av ord og setninger frå hennar side. Og ho skal jo lese oppgåva og vurdere den til slutt. Begynner å bli nervøs for at nynorsken kan på ein måte ødelegge for meg når lesaren blir meir opptatt med å knote enn å fokusere på innhaldet. Samtidig er eg stolt over skriftspråket mitt og har vore veldig bastant på å skrive nynorsk heile veien. Kva ville dykk ha gjort?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Er i ca samme situasjon, har nynorsk som hovedmål, men studerer i bokmålsland, og min erfaring er at man tjener på å skrive på nynorsk.
juliane Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg hadde nynorsk som hovedmål da jeg gikk på skolen, men jeg syns fremdeles det er knotete å skulle lese høyt på nynorsk. Grunnen er rett og slett at mitt talemål ligger veldig nært bokmål, mens nynorsken ikke ligger naturlig for meg. Det betyr på ingen måte at jeg ikke skjønner det som står. Så skriv nynorsk du!
Gjest "gjest" Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Skriv oppgaven på det målet du er komfortabel med.
pinar Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Skriv med det som passer best for deg, men du kan jo og alltids bare høre med henne om det.
Porcelain Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Jeg ville skrevet den på nynorsk. Har god erfaring med å bruke nynorsk som "akademisk" språk selv, nynorsk er mer direkte og konkret, og egner seg godt i f.eks en bacheloroppgave.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Stemmer for nynorsk jeg også :-) Det skal absolutt ikke ha noe å si for kvaliteten på oppgaven hvilken målform du bruker. 1
dobby Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Bruk målforma du er mest komfortabel med! Eg skreiv mi masteroppgåve på nynorsk, og der var ikkje noko problem, sjølv om rettleiaren min ikkje var særleg stø i målforma. Ho kunne då ikkje hjelpe meg så mykje med rettskriving og slikt, men det var ikkje noko problem for min del, det var først og fremst det faglege eg ville ha hjelp til. Verken rettleiar eller sensor synest det var problematisk at oppgåva var på nynorsk, eg fekk tvert i mot ros for klar og bevisst språkbruk. Som ein annan nemde her, så eignar nynorsk seg godt som fagspråk, sidan ein gjerne uttrykker seg meir konkret og "rett fram" på nynorsk enn på bokmål. Lykke til! Endret 7. mai 2012 av dobby
Gjest Tigress Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Skriv på nynorsk! Nynorsk er eit veldig godt fagspråk, det tvingar ein til å vere klar, og det du ev. tapar på at sensor må slå opp (som verkeleg er hennar problem, altså) det vinn du truleg i at du skriv betre på den målforma du meistrar best (og som eg i alle fall meiner eignar seg best). Det er ikkje siste gongen du vil møte press om å skrive bokmål, men bokmålsfolket treng å sjå nynorsk i praktisk bruk, folk går jo rundt og trur at det berre er eit skulespråk, jo!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Er det innenfor språkfag du skal skrive oppgave?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå