Gjest Elissima Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Jeg trodde alltid at Brüssel var en kjedelig by, men ble positivt overrasket da jeg dro dit. Fine bygninger og masse bra restauranter og cafeer overalt. Hvilke steder ble dere positivt overrasket over, og hvorfor?
Bjørn82 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Jeg ble veldig positivt overrasket over Praha.. Syntes Belgia var ganske trivelig også... Ellers så må det være Kina som har imponert meg mest. Jeg likte meg veldig godt i Kine, det på tross av deres veldig sære matvaner. Jeg fant forsåvidt veldig mye god mat også, men når man ikke kan kinesisk og menyene står på kinesisk, gjerne uten bilder. Da blir det vanskelig å ikke bomme litt nå og da.
TheSgirl Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 København! Ble veldig fascinert over alle disse små bakgatene/sidegatene med masse forskjellige butikker,kafeer og folk som drev med "street art". Anbefales!
Anglofil Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 York (England), Side (Tyrkia) og Sozopol (Bulgaria). Hyggelige og koselige steder jeg trivdes svært godt. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 København .. simpelthen elsker byen og reiser dit så ofte jeg kan. Drømmer er å flytte dit som pensjonist ... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå