Gå til innhold

Hvilken farge har du på huset ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken farge er det på huset ditt? Trehus? Maling eller beis? Fornøyd med fargen?

Vi har hvitt hus med blå (mandelstein tror jeg den heter) karmer, sprosser og dører. Er lei fargen, men vet ikke hva jeg vil ha.. Dessuten er det jo ganske nøytralt så jeg blir vel ikke noe mer langvarig fornøyd med annen farge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har trehus, med vestlandsrød og hvitt rundt vinduene.

Tror nettbutikkene(jotun?) har 3d program, slik at du kan legge inn bilde av huset ditt og sette på de fargene du ønsker, på den måten får du kanskje sett hva som passer DITT hus:)

Skrevet

Vi har trehus, oljedekkbeis er brukt. Fargen er lys grå (sten heter den) og hvite karmer. Nøytralt og pent, og passer fargene og stilen vi har både innendørs og utendørs :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en litt mørk gråbrun farge som heter Berg og varmgrå på lister og karmer. Er veldig fornøyd med fargen. Trehus og vanlig maling.

Test ut jotun sine sider for da får du en ide om fargene. Lek deg.

Skrevet

Vi har trehus i en mørk grå tone. Hvite karmer. Vet dessverre ikke hva fargene heter.

Skrevet

Vi har rødt hus, blæh!! Om jeg kunne velge hadde jeg valgt grått hus med hvite karmer, dører ol. Det er så fint og nøytralt! :)

Skrevet

Vi har et gammelt trehus malt i helhvitt med hvite karmer, og snart hvite sprosser.

Men jeg falt pladask for en dør jeg så i et magasin, så nå er inngangsdøra knall gul malt med bengalakk. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Huset vårt er vel det som kalles "Herregårdshvitt", og det samme er sprossene og vinduskarmene. Terassene er i fargen "Honning".

Har trehus og det er beiset med Butinox Futura. Liker fargen på huset og kunne i grunnen ikke tenkt meg noe annet. :)

Skrevet

Gammelt trehus med original kledning som trengs å skiftes ut snart. :/

Farge; Pissegult -.-

Skrevet

Takk for tips om Jotuns sider!

Huset vårt ser veldig forskjellig ut fra ulike vinkler, så det var veldig greit.

Skrevet

Vårt er gult, dessverre. Var sånn når vi kjøpte det så vet ikke noe mer enn det.

Skrevet

Vi bor i et rødt rekkehus, har hvite karmer. Synes egentlig det er veldig fint, selv om vi ikke har valgt fargen selv.

Skrevet

Vi bor i et rødt trehus med hvite karmer. Er veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Hvitt murhus med en mer beigehvit på utsmykningene. Utsmykningene var lysgrå før, det var mye finere så tenker å male tilbake til det.

Skrevet

Trehus malt med Jotuns Trebitt superbeis, farge Jernvitrol, er mørk brun. Har ikkje lister, men vinduskarmane er kvite.

Er veldig fornøyd med fargen, men ikkje fornøyd med beisen. Den var håplaus vanskelig å påføre, og resultatet er skjoldete hus. (Har fått noko erstatning frå Jotun/forhandler)

Vårt hus passar ikkje å vere kvitt/lyst, men kvitt hus med grå lister er veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...