AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Lurer på om noen har vært i lignende situasjon som meg eller er der nå? Jeg drar på fester, men den siste tiden har jeg oftere og oftere vært sjåfør og holdt meg edru enn jeg har drukket. Er rett og slett så lei! Folk spyr, sovner, "danser" på bordet, (til tider) ufrivillig stripping og man kan like så godt ha en samtale med et brød.. Det kan være gøy det og, men ikke hver helg! Liker å danse og ha det gøy med venner og møte nye mennesker, men føler jeg nå trenger noe nytt i livet. Føler alkoholen ødelegger kroppen min helt, dagen etter går som regel til å ligge slengt på sofaen med venner eller kjæresten å se film og spise junk food.. Som sagt liker jeg å danse eller drive med sport. Ser flere har spurt om de er for gamle osv. til å begynne. Det bryr jeg meg egentlig ikke om, er ikke redd for å drite meg ut eller jobbe for å få til noe. Men jeg har veldig lyst til å bli med i en dansegruppe. Er det noen som er med i en dansegruppe? Må man "lage" en selv eller hvor kan man finne andre som også liker å danse som gjerne vil danse med andre? Er ikke så flink, så det er ikke vm-nivå jeg søker til her akkurat
OhSerendipity Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Liker hvordan du kaller dette en "situasjon"... 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Liker hvordan du kaller dette en "situasjon"... Hva skal jeg ellers kalle det? :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå