Auroressa Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Hei, kjøpte et maleri nydelig på loppemarked, det er et "print" maleri, jeg har ingen kunnskap , men kom over navnet i dag, har dette noe verdi? Selvom det "bare" er print? er kopi av bildet som er vedlagt, med en tekst lengre ned hvor det står Der Kuss Gustav klimt .
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Aner ikke, men det er en mye brukt print. Det må i så fall være orginalprint? Står det to tall nederst i høyre hjørne? F.eks 23/100? Orginalprint skal ha dette påskrevet og viser at her er det trykk nr 23 av totalt 100 trykk. Det er det eneste jeg kan om kunst og det er dessverre ikke så mye :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Tviler. «Kysset» er kanskje det mest kjente maleriet til Klimt. De har solgt det på IKEA. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Hei, kjøpte et maleri nydelig på loppemarked, det er et "print" maleri, jeg har ingen kunnskap , men kom over navnet i dag, har dette noe verdi? Selvom det "bare" er print? er kopi av bildet som er vedlagt, med en tekst lengre ned hvor det står Der Kuss Gustav klimt . Det er knapt nok verdt papiret det er trykket på. Som det ble sagt over kan du kjøpe det på Ikea, det finnes Kysset-paraplyer, -skjerf, -kjøleskapsmagneter, -kopper osv. Det eneste som er verdt noe er det originale maleriet. 2
Auroressa Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2012 Okok:-) var det jeg tenkte, men skader jo ikke spørre Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå