Gjest Starlit Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Noen som vet av en seriøs nettside, hvor jeg enkelt kan laste ned en gratisversjon av microsoft word? :/ Den pc`n jeg bruker nå har ikke dette programmet, og jeg er nødt til å skrive en jobbsøknad i morgen den dag! *Frustrert*
Gjest Høymann Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Du kan laste ned OpenOffice. Programmet gjør samme nytten og er helt gratis http://www.openoffice.org/no/ Programmet er veldig likt word. Endret 5. mai 2012 av Høymann
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Du har vel et annet skriveprogram? Hvis ikke kan du også skrive, lagre og printe ut dokumenter på internett, helt gratis. Google Docs feks.
Gjest Starlit Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Du kan laste ned OpenOffice. Programmet gjør samme nytten og er helt gratis http://www.openoffice.org/no/ Programmet er veldig likt word. tuusen tusen takk for hjelp! :) ^^
misogynist Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Dropp OpenOffice, bruk LibreOffcie http://www.libreoffice.org/ Lang historie, men LibreOffice er arvtageren til OpenOffice. Husk å lagre i riktig format om du skal sende CV'en fra deg. Endret 5. mai 2012 av misogynist 2
Gjest Starlit Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Dropp OpenOffice, bruk LibreOffcie http://www.libreoffice.org/ Lang historie, men LibreOffice er arvtageren til OpenOffice. Husk å lagre i riktig format om du skal sende CV'en fra deg. Aha Ikke dumt!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 anbefaler Kingsoft Office Suite Free 2012, siden jeg har erfart mange ganger at kingsoft takler dokumenter som er lagd i word mye bedre enn hva open office gjør.
misogynist Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 anbefaler Kingsoft Office Suite Free 2012, siden jeg har erfart mange ganger at kingsoft takler dokumenter som er lagd i word mye bedre enn hva open office gjør. Og derfor går vi til LibreOffice.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Og derfor går vi til LibreOffice. helt ærlig så har jeg aldri prøvd libre, og lurer dermed litt på hva som gjør libre til et bedre valg(googlet litt selv, men ikke funnet stort som støtter opp om at libre er et bedre valg). jeg har brukt ulike ms office opp gjennom årene, og må si at overgangen til kingsoft var knapt merkbar, siden layouten/menyer er bygd på office 2003, alle dokumenter er kompatible, etc. jeg er kanskje litt lat, siden jeg foretrekker et system jeg kjenner, i stedet for å måtte sette meg inn i noe nytt. kingsoft har innebygd pdf converter og har *.doc som standard når man skal lagre en ny fil.
misogynist Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 helt ærlig så har jeg aldri prøvd libre, og lurer dermed litt på hva som gjør libre til et bedre valg(googlet litt selv, men ikke funnet stort som støtter opp om at libre er et bedre valg). jeg har brukt ulike ms office opp gjennom årene, og må si at overgangen til kingsoft var knapt merkbar, siden layouten/menyer er bygd på office 2003, alle dokumenter er kompatible, etc. jeg er kanskje litt lat, siden jeg foretrekker et system jeg kjenner, i stedet for å måtte sette meg inn i noe nytt. kingsoft har innebygd pdf converter og har *.doc som standard når man skal lagre en ny fil. LibreOffice er en grein tatt ut fra OpenOffice. Etter at Oracle kjøpte SUN og havarerte OpenOffice så har LibreOffice tatt opp hansken og utvikler seg i rasende fart. Deriblant på dokument kompabilitet. Bruk fri programvare så langt som mulig!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 LibreOffice er en grein tatt ut fra OpenOffice. Etter at Oracle kjøpte SUN og havarerte OpenOffice så har LibreOffice tatt opp hansken og utvikler seg i rasende fart. Deriblant på dokument kompabilitet. Bruk fri programvare så langt som mulig! at programmet er lett å bruke og har god funksjonalitet og gjør det det er ment å gjøre, er meg bekjent det som er viktigst for folk flest(meg inkludert). åpen kildekode/fri programvare eller om det er lisensiert på en eller annen måte er meg revnende likegyldig, så lenge det fungerer godt.
misogynist Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 at programmet er lett å bruke og har god funksjonalitet og gjør det det er ment å gjøre, er meg bekjent det som er viktigst for folk flest(meg inkludert). åpen kildekode/fri programvare eller om det er lisensiert på en eller annen måte er meg revnende likegyldig, så lenge det fungerer godt. LibreOffice.
ladamafia Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 LibreOffice. Eller Kingsoft, eller Microsoft office starter(som følger med på en del datamaskiner), eller wordpad for den saks skyld. Åpen kildekode er ofte oppskrytt og en unødvendig detalj for de aller fleste, slik jeg ser det. Microsoft program eller noe som er omtrent helt likt er oftest det enkleste løsningen for folk flest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå