Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest T0na
Skrevet

Vil ned i vekt til sommeren, og lurer på om dette er mulig? Med et sunt kosthold og kondisjonstrening?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok gå, men MAX anbefalt vektnedgang med mindre du er veldig overvektig er 1kg i uken. Er du bare litt misfornøyd, altså ikke så veldig overvektig så vil det nok vise på kroppen din at du har gått ned såpass fort. Litt slapp hud feks. Det beste er å gå ned over tid med en kombo av styrke og kondisjonstrening.

Gjest T0na
Skrevet

Det kan nok gå, men MAX anbefalt vektnedgang med mindre du er veldig overvektig er 1kg i uken. Er du bare litt misfornøyd, altså ikke så veldig overvektig så vil det nok vise på kroppen din at du har gått ned såpass fort. Litt slapp hud feks. Det beste er å gå ned over tid med en kombo av styrke og kondisjonstrening.

Takk for svar:) hvordan styrke anbefaler du?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) hvordan styrke anbefaler du?

Styrketrening er styrketrening.

Skrevet

Du kan ikke leve på et normal sunt kosthold om du skal gå ned 10 kg på 7 uker nei. Jeg gikk ned 10 kg på 6 uker en gang og da levde jeg på et meget strengt lavkarbo og høyprotein kosthold. I tillegg må du trene masse og tung styrke. Vil anbefale deg PSMF. Les om det på nett.

Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Du kan ikke leve på et normal sunt kosthold om du skal gå ned 10 kg på 7 uker nei. Jeg gikk ned 10 kg på 6 uker en gang og da levde jeg på et meget strengt lavkarbo og høyprotein kosthold. I tillegg må du trene masse og tung styrke. Vil anbefale deg PSMF. Les om det på nett.

http://www.psmf.cz/? :klo:

Gå på et Grethe Roede kurs, lær deg å sette sammen maten riktig for resten av ditt liv, og tren på rett måte. Det er kun det som hjelper.

Edit: Byttet til fungerende link. PSMF= Prague Little Football Association; Czech Republic.

Endret av notetur nomen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...