Gjest T0na Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Vil ned i vekt til sommeren, og lurer på om dette er mulig? Med et sunt kosthold og kondisjonstrening?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Det kan nok gå, men MAX anbefalt vektnedgang med mindre du er veldig overvektig er 1kg i uken. Er du bare litt misfornøyd, altså ikke så veldig overvektig så vil det nok vise på kroppen din at du har gått ned såpass fort. Litt slapp hud feks. Det beste er å gå ned over tid med en kombo av styrke og kondisjonstrening.
Gjest T0na Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Det kan nok gå, men MAX anbefalt vektnedgang med mindre du er veldig overvektig er 1kg i uken. Er du bare litt misfornøyd, altså ikke så veldig overvektig så vil det nok vise på kroppen din at du har gått ned såpass fort. Litt slapp hud feks. Det beste er å gå ned over tid med en kombo av styrke og kondisjonstrening. Takk for svar:) hvordan styrke anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Takk for svar:) hvordan styrke anbefaler du? Styrketrening er styrketrening.
belle_ Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Du kan ikke leve på et normal sunt kosthold om du skal gå ned 10 kg på 7 uker nei. Jeg gikk ned 10 kg på 6 uker en gang og da levde jeg på et meget strengt lavkarbo og høyprotein kosthold. I tillegg må du trene masse og tung styrke. Vil anbefale deg PSMF. Les om det på nett.
Gjest notetur nomen Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Du kan ikke leve på et normal sunt kosthold om du skal gå ned 10 kg på 7 uker nei. Jeg gikk ned 10 kg på 6 uker en gang og da levde jeg på et meget strengt lavkarbo og høyprotein kosthold. I tillegg må du trene masse og tung styrke. Vil anbefale deg PSMF. Les om det på nett. http://www.psmf.cz/? Gå på et Grethe Roede kurs, lær deg å sette sammen maten riktig for resten av ditt liv, og tren på rett måte. Det er kun det som hjelper. Edit: Byttet til fungerende link. PSMF= Prague Little Football Association; Czech Republic. Endret 5. mai 2012 av notetur nomen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå