Loca Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Har et lite spørsmål. Skal prøve dette neste uke, og lurer på hvordan jeg gjør det? Det er noe man røyker, må man ha noe pipe eller lignende å putte det i? Eller bare å rulle det inn, som en vanlig røyk liksom? Er bare 15-16 liksom, så er ikke sånn kjempeerfaren med dette. Kan lite om dette, og lurer på hvordan jeg kommer til å reagere på dette? Noen med erfaring om dette? Siden så og si alle på skolen holder på, så skal jeg bare PRØVE det ut. Hva er prisen på det? Hvor mye skal jeg kjøpe for når jeg bare skal ha ca 4 ganger. Endret 5. mai 2012 av Loca
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Kan du ikke bare google det? Ungdommen idag... 3
Alina X Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Du burde ikke prøve rusmidler i en så ung alder uansett. Hvis du ikke vet hvordan man røyker det eller pris,hvorfor skal du prøve det?for å tøffe deg for vennene dine?dessuten så er hasjen i Norge av utrolig ræva kvalitet. Jeg røyker kun Marihuana,men nå er jeg 24år og voksen nok til å kunne bruke det. Å røyke med bøtte eller bong gjør deg bare ekstra sløv og borte,og de som driver jevnlig med det blir lett til misbrukere,om man tar en joint i ny og ne er noe annet,men jeg anbefaler ikke bong eller bøtte. Du kommer til å reagere annerledes med hasj enn med marihuana. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Signerer Bobler her. Det viser bare hvor umoden du er som planlegger å misbruke rus.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Jeg røyker kun Marihuana,men nå er jeg 24år og voksen nok til å kunne bruke det. Voksen nok? Den må du forklare nærmere. I mine øyne er det ingen forskjell på deg og den 15-åringen som vil prøve. 3
Alina X Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Ok,la meg forklare inngående: Når du er 15år så er du i en periode som kalles ungdommen. Det er da man er "pubertal",og mange har ønsker om å strekke grensene litt m.t.p alkohol,rusmidler,sex and you name it. Når man er i denne aldersgruppen så er man ikke voksen,dvs man er en tenåring,altså det man er FØR man blir en voksen. Jeg er 24, og har røyket i noen år,av og til for kos. Jeg er utviklet og har ingen trang til å prøve masse nytt,og jeg klarer fint å kontrollere meg selv og vet hva som skjer med meg når jeg er fjern. forstår du bedre nå? 1
bazinga88 Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Det er bare en ting jeg kan si... Du er stokk dum om du velger å "bare prøøøøve" Du er 15 år og ved å bare prøve en gang kan ødelegge livet ditt! Du blir avhengig av hasj, det er dyrt og ikke minst ulovelig. Selvom du bare tenker du bare vil prøve kan følelsen av hasjen få deg til å bli avhengig, og da er du fucked. Jeg sier som sikkert din mor hadde sagt "om alle på skolen hadde hoppet ned fra ett stup, hadde du også hoppet?" ... for det er det du er ifred med å gjøre.. 2
Bjørn82 Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Jeg sier bare DOH!!! Jeg har prøvd det selv et par ganger i yngre dager... Den ene gangen så var jeg så full at jeg ikke husker at jeg gjorde det, men har fått det fortalt av andre.. Den andre gangen så sto jeg nede i et parkeringshus å trodde ingen så meg/oss å røyka en joint.. Merka egentlig ikke annet enn at jeg ble kvalm som faen.. Blæhhh
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Skal du sitte helt alene å røyke disse greiene?
Alina X Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Det er bare en ting jeg kan si... Du er stokk dum om du velger å "bare prøøøøve" Du er 15 år og ved å bare prøve en gang kan ødelegge livet ditt! Du blir avhengig av hasj, det er dyrt og ikke minst ulovelig. Selvom du bare tenker du bare vil prøve kan følelsen av hasjen få deg til å bli avhengig, og da er du fucked. Jeg sier som sikkert din mor hadde sagt "om alle på skolen hadde hoppet ned fra ett stup, hadde du også hoppet?" ... for det er det du er ifred med å gjøre.. ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om,det er ikke dyrt, og alt kan gjøre deg avhengig,ikke bare rusmidler. du er stokk dum hvis du ikke legger fram fakta. derimot er jeg enig i at ungdommer burde holde seg unna ting og tang. 2
Gjest Indra Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jeg sier bare DOH!!! Jeg har prøvd det selv et par ganger i yngre dager... Den ene gangen så var jeg så full at jeg ikke husker at jeg gjorde det, men har fått det fortalt av andre.. Den andre gangen så sto jeg nede i et parkeringshus å trodde ingen så meg/oss å røyka en joint.. Merka egentlig ikke annet enn at jeg ble kvalm som faen.. Blæhhh Vel, å mikse alkohol med cannabis er sånn cirka det dummeste man gjør. Dette til opplysning. Man blir gjerne både kvalm og skjelven av det. Endret 5. mai 2012 av Indra 1
Rainbow Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 Tråden ryddes og stenges for regelbrudd. Du kan ikke poste innlegg som inneholder noe som oppfordrer til brudd på norsk lov. Rainbow81, mod.
Fremhevede innlegg