Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har hatt iphone 4s i flere mnd nå og vurderer å bytte ut denne. har aldri opplevd en mobiltlf som er så dårlig åp batteri som denne! har alltid brukt sony ericsson. jeg må så å si lade hver dag!! tør ikke høre på musikk for da slår den seg av et en time. snakker ikke SÅ mye i tlf heller slik at den skal påvirke slik. passer jo alltid å "låse" tlf hver gang jeg er ferdig med den da. noen som vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også iPhone en gang i tiden, og syns også den hadde råttent batteri, men om telefonen din lader seg ut etter en time med musikk, er det fordi det er noe galt med den, så da burde du kunne bytte den i en ny.

Skrevet (endret)

Har iPhone 4 selv, og ja, iPhone er ikke kjent for å ha verdens beste batteritid. Jeg lader min hver eneste dag. Dette blir en vanesak. Kommer allikevel aldri til å bytte den ut, iPhone er verdens beste telefon.

Edit: Ting som å ha på 3G konstant og ha på sterkt skjermlys drar sykt mye batteri, spesielt førstnevnte.

Endret av belle_
Skrevet

Det er sikkert hu dærre Siri som sitter og sutter på batteriet. For en møkkakjerring!

• Liker 1
Gjest Audiot
Skrevet

iPhone er verdens beste telefon.

Dagens.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke forvente at batteriet på en smarttelefon skal holde i dagesvis. Helt normalt å måtte lade telefonen daglig.

Første gang jeg har "forsvart" iPhone. Håpet på noe annet dritt enn bare dårlig batteri da jeg klikket meg inn her.

Skrevet

Du kan ikke forvente at batteriet på en smarttelefon skal holde i dagesvis. Helt normalt å måtte lade telefonen daglig.

Første gang jeg har "forsvart" iPhone. Håpet på noe annet dritt enn bare dårlig batteri da jeg klikket meg inn her.

Det kommer litt an på bruken da. Hvis jeg bare sender noen meldinger, hører noen timer musikk, og snakker en time eller to i telefonen, kan det gå opptil 3 dager uten lading. Har jeg med et ekstra batteri (noe man ikke kan med iphone) blir det nesten 6 dager.

AnonymBruker
Skrevet

hei

har hatt iphone 4s i flere mnd nå og vurderer å bytte ut denne. har aldri opplevd en mobiltlf som er så dårlig åp batteri som denne! har alltid brukt sony ericsson. jeg må så å si lade hver dag!! tør ikke høre på musikk for da slår den seg av et en time. snakker ikke SÅ mye i tlf heller slik at den skal påvirke slik. passer jo alltid å "låse" tlf hver gang jeg er ferdig med den da. noen som vet hva det kan komme av?

Her er det noe galt, husker du å avslutte alle appene du ikke bruker?

Tlf bruker mye strøm når skjermen er tent, når du surfer på nett, bruker apper. Hvis du snakker, hører på musikk etc (skjermen er svart) skal den vare ganske lenge, i hvert fall vesentlig lenger enn hva du sier.

Skrevet

hei

Jeg tror det er noe feil med telefonen din om den slår seg av så fort når du bruker den som ipod. Det skal den ikke gjøre.. Jeg hadde en iPhone tidligere som jeg var ganske fornøyd med.. Byttet den akkurat ut i en telefon med større skjerm.. En HTC One X.. One X er den beste telefonen jeg noen ganger har sett.. Den holder greit på strømmen, selv om den har en 4,7" skjerm..

Skrevet

One X er den beste telefonen jeg noen ganger har sett.. Den holder greit på strømmen, selv om den har en 4,7" skjerm..

Jeg syns det er kjipt at de har gått vekk fra mulighet til SD-kort, og at man ikke kan bytte batteri.

Er du fornøyd med alt på den, eller er det noe du kunne tenkt deg å forandra?

AnonymBruker
Skrevet

Har du oppdatert iphonen? Jeg fikk bedre batteritid etter den siste store. Og jeg kan uten problemer høre på musikk i en time. Har du noen batterislukende programmer gående? Dobbeltrykk på hjem-knappen for å se hva som kjører.

Skrevet

Jeg syns det er kjipt at de har gått vekk fra mulighet til SD-kort, og at man ikke kan bytte batteri.

Er du fornøyd med alt på den, eller er det noe du kunne tenkt deg å forandra?

Tja.. Jeg er jo ganske kritisk til alt av telefoner.. Også One X.

Det at man ikke kan bruke SD kort er for meg ok, ettersom jeg kopierer frem og tilbake mellom telefon og PC veldig ofte.

Det som derimot er litt annoying er at man ikke kan sette inn et større batteri. Jeg skulle helst sett at batteriet som står i One X er på 2100mAh istedet for 1800mAh.

Jeg har forsåvidt ikke hatt noen batteri problemer med telefonen enda, men jeg tenker på når jeg skal på jakt. Da er det greit å ha en telefon som holder i 2-3dager.

ICS 4.0 synes jeg virker kjempebra. Telefonen har en utrolig kjapp responstid og skjermen er mega bra. Jeg vil si at skjermen er bedre en hva skjermen på sgs3.

Ellers så er telefonen laget med en gjennomgående god kvalitetsfølelse, ingen skranglelyder. Den flekser ikke når man skviser litt på den.

En liten ting til er at jeg synes kameralinsa på telefonen er litt for utsatt i forhold til riper. Så jeg bruker en beskyttelses veske til telefonen min når jeg er "aktiv"

Skrevet

Syns du skal klage på den dersom den blir så fort tom for batteri.

Jeg elsker iPhone fordi den passer meg perfekt.

Legger den til lading når jeg går å legger meg, noen ganger må jeg lade den midt på dagen også, men da har jeg brukt den myyye til å se youtube, spille diverse spill som tar mye av batteriet som Rumble osv

Skrevet

Det at man ikke kan bruke SD kort er for meg ok, ettersom jeg kopierer frem og tilbake mellom telefon og PC veldig ofte.

Men man kan jo gjøre dette selv om man har SD-kort i telefonen. Fungerer det på en annerledes måte?

Skrevet

Dagens.

Hvorfor er det dagens? Sa ikke at det var den beste telefonen for deg, snakket på mine egne vegner, for meg er den best. Så hva er problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...