Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Kaketrollmannen min sa at det er "vanlig" at foreldrene hans/mine skaffer/lager bryllups kake... Men jeg har lyst til å bestemme kaken selv.... Hva med dere andre? Skal dere skaffe kaken selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg skal bake kaken vår selv, dvs mamma skal bake bunnene og fylle dem, så skal jeg legge på marsipan og pynte. Teamwork med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Det har ikke jeg hørt! Vi skal ordne vår kake selv ja, ingen innblandinger der i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har heller aldri hørt om dette..... Vi ordnet kaken selv, og jeg tror ikke jeg hadde latt noen andre gjøre dedt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg også har lyst til å fikse kaken selv, men kaketrollmennen min står fast på at mine eller hans foreldre skal skaffe/lage den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 27. januar 2004 #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Bryllupskake har jeg ordnet selv. det eneste svigemor skal få lage er en stor kringle. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 27. januar 2004 #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Bryllupskaken vår skal min forlover lage. Har aldri hørt at foreldrene skal ordne dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #8 Del Skrevet 27. januar 2004 Har heller aldri hørt at det skal være foreldrenes ansvar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #9 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som hvet om en side der det står om bryllupstradisjoner? Da kan jeg finne ut om det stemmer eller om det bare er noe han sier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #10 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi bestemmer selv, har ikke hørt noe om det noe sted ikke har jeg hørt noen av foreldrene våre mast om dette heller. Så da bestemmer vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 27. januar 2004 #11 Del Skrevet 27. januar 2004 Bryllupskaken vår skal min forlover lage. Har aldri hørt at foreldrene skal ordne dette. Her også, til begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå