AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Brukte han bunad? Dress? (hvilken farge?) Smoking? Sjakett? Annet? Er det greit i Norge at mannen gifter seg i en annen farge enn svart? F.eks. brun, mørk blå, beige dress o.l.?
karele Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Mannen min giftet seg mørk blå dress (med tynne lyse blå striper) fra Moods of Norway og jeg synes han var kjempe stilig 1
Gjest JosefK78 Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Sjakett (morning suit) eller Black tie er det som er best synest jeg om en mann kan si sin mening
Rødtoppen86 Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Han giftet seg i en kjempefin svart dress som skilte seg litt ut fra de vanlige dressene. Jakke var i knelengde og hadde snittet til en mannlig bunadsjakke hvis man kan si det slik. Han fikk så mye skryt for dressen at jeg nesten ble misunnelig http://www.miinto.no/p-22334-dress-1106-med-lang-jakke Denne var det, bare at han hadde bryllupsvest i lys gull med mønster istedenfor den svarte og en annen skjorte. Endret 5. mai 2012 av Rødtoppen86 1
saniz Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 min kjære kommer til å ha på seg hvit dress med kravet i bryllupets fargetema - han kler nemlig ikke mørke farger
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Min mann giftet seg i en fin militæruniform som var svart, med røde kanter på, og han hadde et sverd til 2
Gjest JosefK78 Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Min mann giftet seg i en fin militæruniform som var svart, med røde kanter på, og han hadde et sverd til Ok som mann synes jeg dette er det kuleste, spesielt det med sverdet 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Vi har ikke giftet oss enda, men når vi gjør det så blir det jaggu kilt på ham! 3
Amens Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Min fremtidige mann skal gifte seg i enn blå tre-delt dress. Han er ikke så fin i sorte dresser. Han vil ha brune sko til, så han kommer til å blir så fin^_^
Gjest Elyssa Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Svart Hugo Boss-dress med svake striper i. Nydelig
Anglofil Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Sjakett, svart, med hvit skjorte og vest i sølv. Mvh Yvonne
signe425 Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 min skal gifte seg i svart dress med striper med vest og sølv mønstrete slips..
Pebbles Skrevet 6. mai 2012 #15 Skrevet 6. mai 2012 Mannen hadde mørk brun dress, kremhvit skjorte og brun vest med oransje detaljer. Han var skikkelig stilig. Tror han fikk nesten flere kommentarer på dressen enn jeg fikk på kjolen. 1
kaprifolen Skrevet 6. mai 2012 #16 Skrevet 6. mai 2012 Grå og sort sjakett med lys vest med brokade som matchet kjolelivet mitt. 1
Amens Skrevet 6. mai 2012 #17 Skrevet 6. mai 2012 Mannen hadde mørk brun dress, kremhvit skjorte og brun vest med oransje detaljer. Han var skikkelig stilig. Tror han fikk nesten flere kommentarer på dressen enn jeg fikk på kjolen. Det høres ut som han var skikkelig stilig! Synes det er så kult at vester er blitt inn igjen. Gjør at de kan ta av jakken og brette litt opp og fortsatt se flott ut^_^
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Det høres ut som han var skikkelig stilig! Synes det er så kult at vester er blitt inn igjen. Gjør at de kan ta av jakken og brette litt opp og fortsatt se flott ut^_^ Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Min mann hadde på seg olabukse Men han hadde i hvert fall nystrøket skjorte, og den fine skinnjakka. Og så hadde han pusset JBR-skoene sine. Så han var ganske stilig, om jeg får si det selv... (lunsjbryllup på Tinghuset, ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå