Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg er typisk kommmunegrå, og bleker håret jevnlig med hette. Er ganske lys, men ikke platina.

Noe ala reese witherspoon/kathrine heigl sin hårfarge..

kan jeg ta extensions når jeg bruker å bleke håret??? frisøren jeg klipper meg hos setter ikke extensions, men hun sa det ble tungvindt å bleke håret på samme tid som man har det.

Og, får man det til å se natulig ut når jeg i utgangspunktet bare har hår som rekker ned på skuldrene?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!!

Du kan selvfølgelig ta extentions selv om du bleiker håret. Men å stripe det med hette utgår :fnise:

En kan pensle striper i steden eller legge de inn med folie. Men som frisøren din sa, det er litt tungvindt, men går fint :jepp:

Det er så mange typer extentions nå for tida og det er sikkert mulig å finne en som passer deg og ditt hår. Men tenk litt på lengden. Til lenger du har det til mer unaturlig ser det ut.

Og det er DYRT!!!

Prøv å kjøp FAST shampoen og balsam'en til nisim du. Selges hos apotek og frisør. Det tar litt lenger tid å få langt hår ved å spare. Men extentions kan slite veldig på håret ditt.

Ta deg en tur til en frisør som driver med dette å hør hva de sier.. Visst du ikke allerede har gjort det da??

Klem klem klem

Skrevet

Tusen takk for svar :)

skal sjekke ut den shampoen, og evt. ta en runde til friøsren og høre :)

Skrevet

Gjør det!! :jepp:

Få høre hva det ble til da..

Kos :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...