terri Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Hei! Jeg er typisk kommmunegrå, og bleker håret jevnlig med hette. Er ganske lys, men ikke platina. Noe ala reese witherspoon/kathrine heigl sin hårfarge.. kan jeg ta extensions når jeg bruker å bleke håret??? frisøren jeg klipper meg hos setter ikke extensions, men hun sa det ble tungvindt å bleke håret på samme tid som man har det. Og, får man det til å se natulig ut når jeg i utgangspunktet bare har hår som rekker ned på skuldrene?
Minsten Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Heia!! Du kan selvfølgelig ta extentions selv om du bleiker håret. Men å stripe det med hette utgår En kan pensle striper i steden eller legge de inn med folie. Men som frisøren din sa, det er litt tungvindt, men går fint Det er så mange typer extentions nå for tida og det er sikkert mulig å finne en som passer deg og ditt hår. Men tenk litt på lengden. Til lenger du har det til mer unaturlig ser det ut. Og det er DYRT!!! Prøv å kjøp FAST shampoen og balsam'en til nisim du. Selges hos apotek og frisør. Det tar litt lenger tid å få langt hår ved å spare. Men extentions kan slite veldig på håret ditt. Ta deg en tur til en frisør som driver med dette å hør hva de sier.. Visst du ikke allerede har gjort det da?? Klem klem klem
terri Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk for svar skal sjekke ut den shampoen, og evt. ta en runde til friøsren og høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå