AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har hår med lengde ned på skuldrene. Jeg dusjer håret annenhver dag og bruker shampoo og balsam frisøren gav meg. 1 dag (!!) etter jeg har dusjet ser håret mitt skittent ut igjen. Og det går myyye fortere hvis jeg lar den henge løst nedover. Har jeg det opp i topp etter det er vasket, tar det litt lengre tid. UTROLIG irriterende. Hva skal jeg gjøre?? Det er bare håret i "toppen" som ser skittent ut, ikke det nede.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Bruker du hårprodukter og stylingjern? Jeg får ihvertfall "skittent" hår på slutten av dagen med slikt i håret. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Og unngå å la balsam og andre produkter komme i kontakt med hodebunnen!
Gjest Frk.Franzen Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Det får jeg også! Til tross for at jeg ikke bruker noe stylingprodukter, og kun bruker balsam i tuppene. Utrolig irriterende.. 1
FantasDick Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Mitt hår ser heller ikke så forferdelig fresht ut dagen etter siste hårvask, så tørrshampo er min venn. Jeg elsker de fra Batiste.
Spirali Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Mine to tips: 1) Ikke bruk balsam 2) Jeg pleier å pudre håret mitt hvis det ser møkkete ut. Det funker for en kveld, men er ingen erstatning for vask, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Bruker du hårprodukter og stylingjern? Jeg får ihvertfall "skittent" hår på slutten av dagen med slikt i håret. Jeg bruker ikke noe annet i håret enn shampoo og balsam. Bruker ikke en gang rettetang/krølltang. Håret mitt har veldig god kvalitet, er ikke flisete eller noe sånt, så kjipt at det må se sånn ut... Hvor får jeg tak i tørrshampoo? Noen butikker som har det? (ikke på nett)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Jepp, tørrshampo er nok løsningen på problemene dine! Batiste tørrshampo fås kjøpt på blant annet Vita i mange forskjellige lukter... også vet jeg Define har en også, så det får du sikkert tak i på din nærmeste matbutikk
murray Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Takk for tips ang tørrshampo. Skal prøves. Håret mitt ser luftig og fint ut etter vask, men når jeg våkner dagen etter er det ofte helt flatt og får denne "skitne" looken
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Takk for tips ang tørrshampo. Skal prøves. Håret mitt ser luftig og fint ut etter vask, men når jeg våkner dagen etter er det ofte helt flatt og får denne "skitne" looken Tørrshampo gir også volum, jeg synes i allefall det er en perfekt oppkvikker på flatt og "skittent" dag 2-hår Sprayer i en del, lar det "sitte" i et par minutter før jeg børster håret godt, så håret ikke blir seende grått ut Og vips ser håret ganske fresht ut igjen! Har også hørt at man kan ha i tørrshampo når det er helt nyvasket (og tørt), for å forebygge fettete-looken, men det har jeg ikke prøvd selv. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 Enig i at tørrshampo er bra. Men lurer litt på om det tørker ut håret. Det virker nesten sånn. Grunnen til at jeg vasker håret annenhver dag er at jeg vil spare håret for så mye sjampo, men antar at vinninga går opp i spinninga der ...
Catnip Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 Jeg avslutter hver hårvask med å dusje håret i iskaldt vann, da tar det lengre tid før det blir fett! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå