Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter (og kanskje en og annen forvillet gutt?)!

Jeg har så innmari sensitiv hud og får utslett og kløe av de meste kremer. Nå har jeg fått anbefalt å aldri gå ut uten solkrem...

Det er lettere sagt enn gjort, da alt jeg prøver føles super klissete og som en maske på huden. Planen er å ta foundation utenpå. Utfordringen er å finne en krem som ikke er gjør at ansiktet "kaker" seg.

Er det noen som kan hjelpe en jomfru i nød?

:jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med denne?

Jeg har brukt denne her i sommer og er veldig fornøyd, men den over er jo sminke og solkrem i ett :)

Skrevet

Hei!

Jeg syns selv at asiatiske solprodukter funker best. Solkrem fra asia er mer tørre i konsistensen, men har dessverre litt mer hvitskjær i de.

Eksempelvis er BB cream veldig populært i asia. Dette er hudkrem, solkrem og fundation i ett. Eksempler på merker Lioele, skin79, etc.

Kan eksempelvis kjøpes på www.prettyandcute.com.

Skrevet

Jeg synes at spray-solkremer ofte er gode i konsistens! De er veldig flytende, og etter kanskje 10 min har de trekt så godt inn at du ikke merker du har hatt på, selv om du har brukt et tykt lag :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med denne?

Jeg har brukt denne her i sommer og er veldig fornøyd, men den over er jo sminke og solkrem i ett :)

må bare informere at de der er på vei ut av produksjon.......

Skrevet

Eg pleier å kjøpe La Roche Posay Anthelios (faktor 30 eller 50). Den er utrulig lett i konsistensen og det går fint å ha foundation over.

Forresten så trur eg også at den er for sensitiv hud. Veldig fornøyd med den.

Ser den blir solgt på vitusapotekene.

Skrevet

Pleier de andre forresten å bruke solkrem om vinteren også? Ser de blir anbefalt av hudpleiarar, men eg har ikkje somla meg til det sjølv...

:sjenert:

Skrevet

må bare informere at de der er på vei ut av produksjon.......

Det er mulig - jeg kjøpte min i spesialutgave på Gardermoen for under to måneder siden, men er jo ingen garanti. God solkrem er det i allefall.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig - jeg kjøpte min i spesialutgave på Gardermoen for under to måneder siden, men er jo ingen garanti. God solkrem er det i allefall.

Bruker du din i stedenfor foundation? Eller har du foundation over igjen?

Skrevet

Bruker du din i stedenfor foundation? Eller har du foundation over igjen?

Har solkremen - ikke den som er kombi - så jeg har bare brukt den som det, men jeg syns den er god og jeg har ikek fått urenheter i huden av den som jeg ofte får av solkrem.

AnonymBruker
Skrevet

Jan Marini sin spf 30. Den er fantastisk og lett!

AnonymBruker
Skrevet

Jan Marini sin spf 30. Den er fantastisk og lett!

Er den for sensitiv hud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...