Delusion Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 http://www.vgtv.no/#!id=52200 "Katten Mjau (2) er tatt fra sine eiere, som matet den med pølser, hamburgere og pommes frites til både frokost, lunsj og middag. Nå må den på slankekur for å overleve" Herregud, fikk så vondt Dyremishandling! Faen altså...
Tabris Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jeg blir så sint. Jeg håper disse folkene blir anmeldt, svartelistet og aldri får ha et dyr igjen. Endret 5. mai 2012 av Tabris 3
Gjest Bobler Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Stakkars katt. Jeg syntes min er litt lubben etter en lang vinter, og han veier 4kg. Veldig bra at katten har blitt fratatt eieren. Håper de får den ned i vekt igjen!
Gjest kittycat Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Håper at no som det er komt frem i media at katten blir omplassert med en gang. Noen syns sikkert det er tidig at en katt spiser junkfood, men at den som følger av det veier 18 kg er helt forferdelig. Den er ikke bare tung og sliter med å bevege seg, men også dyr kan utvikle hjertsykdommer om de er for usunn. Om hva om katten er lei av maten?! Den er faen ikke skapt for å spise det. Stakkars, sikkert full i e-stoff. Nei, om de folka bodde her hadde de vært på listen over folk jeg har tenkt å hjemsøke!! Håper mange har sendt hatmeldinger til de og sånn.
CathFoto Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg reagerer veldig på at det blir fremstilt som en "gladsak"i norske medier. Sånn "haha, se på den tjukke katten som bare spiser hamburger. Den er morsom" 4
Perelandra Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Dessverre fikk katten Mjau eller rettere sagt Meow hjelp så altfor seint. Forrige uke fikk han problemer med lungene og det oppstod pustevansker. På lørdag døde han, trolig av lungesvikt. Katten ble bare to år og kunne levd i mange år til hvis ikke fedmen hadde tatt knekken på han. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10065646 http://www.tv2.no/nyheter/spiste-seg-gjennom-alle-de-ni-livene-3776300.html
Delusion Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2012 (endret) :kjefte: Nå må jeg gå å søke på happy-cats videoer på youtube, for å ikke dukke opp på trappen til eierne og stikke en høygaffel i brystet på dem. "LUNGEKOLLAPS SA DU??" Åh Endret 9. mai 2012 av Inty
Tabris Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Jeg så dette, så utrolig trist! Hva er det slags mennesker som gjør slikt?! Blir så sint!
Perelandra Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 :kjefte: Nå må jeg gå å søke på happy-cats videoer på youtube, for å ikke dukke opp på trappen til eierne og stikke en høygaffel i brystet på dem. "LUNGEKOLLAPS SA DU??" Åh Ja det var lungene og pusten som sviktet. VG skriver dette: Tungvekteren tok sine siste åndedrag lørdag ettermiddag. Trolig døde den av lungekollaps. De skriver videre: - Meow begynge å hvese når han pustet. Først trodde man det kunne være astma. Men da han ikke responderte på behandlingen, ble det hentet inn hjelp fra vår akuttklinikk og fra en privat veterinærklinikk, opplyser dyrehjemmet. Men livet sto altså ikke til å redde. Og hos TV2 står dette: Nå er det imidlertid over for den enorme katten, onsdag begynte lungene å svikte. – Hele staben er knust, vi forsøkte så godt vi kunne, men Meow døde på lørdag til tross for intensiv behandling, sier Mary Martin til Daily Mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå